/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja stworzona jest przez www.PluginyMody.webd.pl");
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0);
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.08.2011 13:33
Nie moge zmienic w Ninji broni bo ma usp a chcialbym zeby mial tylko noz.
#2
Napisano 04.08.2011 09:24
Wzoruj się na klasie spedhacker on ma tylko nóż.
#3
Napisano 04.08.2011 09:33
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja stworzona jest przez www.PluginyMody.webd.pl");
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0);
}
public RoundStart()
{
for (new i=0; i < 33; i++)
{
if(ma_klase[i])
client_cmd(id, "drop")
}
}
Questy do CodMod'a | Statystyki DiabloModCore | Sklep Automatyczny Counter-Strike
byCZUS to mój autorytet
byCZUS to mój autorytet
#4
Napisano 04.08.2011 09:43
sprawdź
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #include <fun> new const nazwa[] = "Ninja"; new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn,"player","fwSpawned",1); } public fwSpawned(id){ if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return ; strip_user_weapons(id); give_item(id,"weapon_knife") } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja stworzona jest przez www.PluginyMody.webd.pl"); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0); }
#5
Napisano 04.08.2011 20:14
Dark dziala... ThX
z tego co widze dodales include <fun> ;]
z tego co widze dodales include <fun> ;]
#6
Napisano 04.08.2011 20:19
I to
Przy spawnie blokuje graczowi bronie, i daje knajfa.
public fwSpawned(id){
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return ;
strip_user_weapons(id);
give_item(id,"weapon_knife")
}
Przy spawnie blokuje graczowi bronie, i daje knajfa.
#7
Napisano 04.08.2011 20:23
Tak tak zauwazylem..
wlasnie dlatego bylo dodane <fun>
wlasnie dlatego bylo dodane <fun>
#8
Napisano 04.08.2011 20:46
Tym się nie sugeruj, można też to napisać w fakemecie ale w tym przypadku wymagane jest <fun>
Temat chyba do zamknięcia, spam off
Temat chyba do zamknięcia, spam off
#9
Napisano 04.08.2011 21:02
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: off
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: off
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych