Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Głupie pytanie - klasy nowy cod mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 gLo

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Jakieś
  • Lokalizacja:Gdzieś
Offline

Napisano 31.07.2011 16:04

Mam problem. Nie wiem jak zrobić klasę do nowego cod moda na flagę "Q"

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kucacz";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_GLOCK | 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
	
public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
		
	new button = get_user_button(id);
	if(button & IN_DUCK)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

Jak toś może niech ustawi mi tą klasę na frage Q
  • +
  • -
  • 0

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 31.07.2011 16:09

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kucacz";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_GLOCK | 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

  • +
  • -
  • 1

#3 gLo

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Jakieś
  • Lokalizacja:Gdzieś
Offline

Napisano 31.07.2011 16:10

I to już jest na flagę Q ustawione ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 31.07.2011 16:12

a po co inaczej bym pisal tego posta?
  • +
  • -
  • 0

#5 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.07.2011 16:17

No nie jest. Jeszcze trzeba skompilować, wrzucić na serwer i zmienić mapę :D
  • +
  • -
  • 0

#6 Szyfrant

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 374
Godlike

  • Postów:3 072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 31.07.2011 23:28

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Problemy
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Problemy

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych