/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #define PLUGIN "Model klawisza" #define VERSION "1.2" #define AUTHOR "iplaycs" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1); } public runda(id){ if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { if(is_user_connected(id)) cs_set_user_model(id, "klawisz") } } public plugin_precache(){ precache_model("models/player/klawiszfpg/klawisz.mdl") }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Dobrze zrobiłem plugin ?
#1
Napisano 29.07.2011 14:08
#2
Napisano 29.07.2011 14:51
#3
Napisano 29.07.2011 16:21
Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA
#4
Napisano 29.07.2011 17:59
precache_model("models/player/klawiszfpg/klawisz.mdl")
na
precache_model("models/player/klawisz/klawisz.mdl")
ewentualnie na
precache_model("models/player/klawiszfpg/klawiszfpg.mdl")
Crash będzie jak tego nie zrobisz.
Użytkownik kapi10072 edytował ten post 29.07.2011 18:01
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D
#5
Napisano 29.07.2011 18:21
public runda(id){
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && is_user_connected(id)) {
cs_set_user_model(id, "klawisz")
}
}
#6
Napisano 29.07.2011 18:22
Jeżeli chodzi o sam crash:
[ 39] Model klawisza 1.2 iplaycs test.amxx runningWrzuciłem plugin i jakoś działa. Magia.
Wbijam na serwer i nie ma crasha
Jednak nazywanie tak samo katalogu i pliku oczywiście jest zalecane
Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA
#7
Napisano 29.07.2011 18:33
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D
#8
Napisano 29.07.2011 21:16
cs_get_user_team
najlepiej sprawdź czy gracz żyje bo może walić error logami
czyli tak
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Model klawisza"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "iplaycs"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
}
public runda(id)
{
if ( !is_user_alive(id) ) return HAM_IGNORED;
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
if(is_user_connected(id))
cs_set_user_model(id, "klawiszfpg")
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/klawiszfpg/klawiszfpg.mdl")
}
#9
Napisano 29.07.2011 21:41
#10
Napisano 29.07.2011 21:50
A czy funkcja runda nie powinna coś zwracać? Dodaj na sam jej koniec:
return HAM_SUPERCEDE;
#11
Napisano 30.07.2011 08:19
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych