Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zgranie ze sobą

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tajson

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Tajson
  • Lokalizacja:Krk
Offline

Napisano 28.07.2011 20:57

Mam taką prośbę czy mógłby ktoś sprawdzić czy w tym codmodzie wszystko jest dobrze napisane , wszystko ze sobą współgra , wszystkie sma połączył w 1 plik. Bardzo ważne jest żeby osoba sprawdziła czy wszystko w klasach i perkach jest ok , a jeżeli nie to zrobiła tak żeby ok było.I ważne też jest żeby klasy miały ponad 100 armoru . 1 raz robie coda więc żeby ktoś mi mógł wszystko na tip top dopiąć.

Dodano 28 lipiec 2011 - 21:24:
Czy może mi ktoś powiedzieć jak w krótkim czasie połączyć dużo sma w 1 ?

Dodano 28 lipiec 2011 - 21:45:
Jeżeli ktoś ma np. stabilniejszą wersje nowego cod moda to jeżeli może niech mi go wstawi tylko tak żebym mógł sobie go ŁATWO edytować.

Załączone pliki

  • Załączony plik  pack.rar   1004,45 KB  25 Ilość pobrań

Użytkownik Tajson edytował ten post 28.07.2011 20:58

  • +
  • -
  • 0

#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.07.2011 16:25

To jest nowy CoD Mod i jego głównym założeniem jest to, żeby wszystko NIE było w jednym sma, a w wielu - daje to ogromny potencjał na modyfikację.
Po drugie najlepiej jest po prostu wrzucić to na jakiś serwer (nawet stawiany na swoim PC) i sprawdzić zachowanie pluginów. Jeżeli coś nie będzie działać, to wtedy dopiero się martwić.
Co do kamizelki: chcesz aby każda klasa miała inną jej wartość na start? Z tym może być troszkę ciężko, gdyż każdą klasę należało by przerabiać. Ale ogólnie to możesz zrobić to tak:
Pod
#include <amxmodx>

Dodajesz (jeżeli nie ma)
#include <fun>
#include <hamsandwich>


W
public plugin_init()

dopisujesz (jeżeli nie ma)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);


Na końcu kodu (jeżeli nie ma) dodajesz:
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
set_user_armor(id, tutaj_wpisujesz_liczbe_jaka_ma_miec_dana_klasa)
}
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Tajson

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Tajson
  • Lokalizacja:Krk
Offline

Napisano 30.07.2011 08:24

A czy mogłby mi ktoś przekomplikować sma wszystkie ?? Bo się okazało że to chyba na linuxa bo mi błędy wyskakują .
  • +
  • -
  • 0

#4 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.07.2011 14:02

Pliki sma można kompilować zarówno na Linuxie jak i na Windowsie...
  • +
  • -
  • 0

#5 Tajson

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Tajson
  • Lokalizacja:Krk
Offline

Napisano 31.07.2011 06:39

Ok dziękuję ci za wyjaśnienie , a reszta mogła by coś zrobić , a nie tylko dla siebie to ściągnąć. Wszystko naprawiłem i dziś będę testować . Jeżeli chcecie to mogę wam podrzucić .
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych