czy moglby mi ktos pomoc przerobić diablo onyke na nvault , tzn mam nieco inne diablo bo po wielu przeróbkach dlatego sma nie udostępnię
ale jakby ktos mi podał lub wyjaśnił jak diablo onyke na nvault zrobić to bym sam wszystko pozamieniał za pomoc +
z gory dzięki
oto errory
DIABLOMOD.sma(707) : error 017: undefined symbol "CreateHealBot"
DIABLOMOD.sma(709) : error 017: undefined symbol "CreateHealBot2"
DIABLOMOD.sma(711) : error 017: undefined symbol "CreateHealBot3"
DIABLOMOD.sma(713) : error 017: undefined symbol "CreateHealBot4"
DIABLOMOD.sma(795) : error 017: undefined symbol "_create_ThinkBot"
DIABLOMOD.sma(805) : error 017: undefined symbol "CreateHealBotX"
DIABLOMOD.sma(1090) : error 017: undefined symbol "SubtractStats"
DIABLOMOD.sma(1091) : error 017: undefined symbol "SubtractRing"
DIABLOMOD.sma(1093) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
DIABLOMOD.sma(1094) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
DIABLOMOD.sma(1120) : warning 217: loose indentation
DIABLOMOD.sma(1121) : warning 217: loose indentation
DIABLOMOD.sma(1137) : warning 217: loose indentation
DIABLOMOD.sma(1143) : warning 217: loose indentation
DIABLOMOD.sma(1145) : error 017: undefined symbol "give_knife"
DIABLOMOD.sma(1163) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
DIABLOMOD.sma(1164) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
DIABLOMOD.sma(1167) : error 017: undefined symbol "set_speedchange"
DIABLOMOD.sma(1196) : error 017: undefined symbol "changeskin"
DIABLOMOD.sma(1200) : error 017: undefined symbol "changeskin"
DIABLOMOD.sma(1209) : error 017: undefined symbol "count_jumps"
DIABLOMOD.sma(1210) : error 017: undefined symbol "give_knife"
DIABLOMOD.sma(1277) : error 017: undefined symbol "set_renderchange"
DIABLOMOD.sma(1280) : error 017: undefined symbol "changeskin"
DIABLOMOD.sma(1284) : error 017: undefined symbol "kill_all_entity"
DIABLOMOD.sma(1286) : error 017: undefined symbol "Bot_Setup"
DIABLOMOD.sma(1288) : error 017: undefined symbol "check_class"
DIABLOMOD.sma(1441) : error 017: undefined symbol "set_gravitychange"
DIABLOMOD.sma(1442) : error 017: undefined symbol "set_speedchange"
DIABLOMOD.sma(1443) : error 017: undefined symbol "set_renderchange"
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
diablo_onyke nvault
Temat rozp.
Maniekkk
, 28.07.2011 12:45
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.07.2011 12:45
#2
Napisano 28.07.2011 15:34
Zapomniałeś gdzieś klamry otwierającej bądź zamykającej.
#3
Napisano 28.07.2011 16:52
skompilowalo ale jak wejde na serwer i wpisz /klasa to mnie zabija i nie pokazuje okna klasy
#4
Napisano 28.07.2011 18:29
#5
Napisano 28.07.2011 18:33
tak wlasnie za pomoca tego poradnika robilem
Dodano 28 lipiec 2011 - 20:55:
odświeżam..
Dodano 28 lipiec 2011 - 21:00:
To moj kod, nie caly bo mam 20klas ale wiekszosc. chyba dgzies tu mam błąd , z góry dzięki za pomoc
Dodano 28 lipiec 2011 - 20:55:
odświeżam..
Dodano 28 lipiec 2011 - 21:00:
public savexpcom(id) { if(get_cvar_num("SaveXP") == 1) { SubtractStats(id,player_b_extrastats[id]) SubtractRing(id) SaveXP(id) BoostStats(id,player_b_extrastats[id]) BoostRing(id) SaveXP(id) } } public SaveXP(id){ new name[32]; get_user_name(id,name,31); replace_all(name, 31, " ", "'") new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-Dbmod",name) format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",player_class[id],player_xp[id],player_lvl[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_point[id],player_agility[id],player_dextery[id],zloto_gracza[id],player_regeneracja[id],player_inv[id],player_exp[id],player_grav[id]) nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata) return PLUGIN_HANDLED } public LoadXP(id){ new name[32]; get_user_name(id,name,31); replace_all(name, 31, " ", "'") new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-Dbmod",name) format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",player_class[id],player_xp[id],player_lvl[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_point[id],player_agility[id],player_dextery[id],zloto_gracza[id],player_regeneracja[id],player_inv[id],player_exp[id],player_grav[id]) nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255) replace_all(vaultdata, 255, "#", " ") new playerclass[33], playerxp[33],playerlvl[33],playerintelligence[33],playerstrength[33],playerpoint[33],playeragility[33],playerdextery[33],zlotogracza[33],playerregeneracja[33],playerinv[33],playerexp[33],playergrav[33] parse(vaultdata, playerclass, 32, playerxp, 32, playerlvl, 32, playerintelligence, 32, playerstrength, 32, playerpoint, 32, playeragility, 32, playerdextery, 32, zlotogracza, 32, playerregeneracja, 32, playerinv, 32, playerexp, 32, playergrav, 32) player_class[id] = str_to_num(playerclass) player_xp[id] = str_to_num(playerxp) player_lvl[id] = str_to_num(playerlvl) player_intelligence[id] = str_to_num(playerintelligence) player_strength[id] = str_to_num(playerstrength) player_point[id] = str_to_num(playerpoint) player_agility[id] = str_to_num(playeragility) player_dextery[id] = str_to_num(playerdextery) zloto_gracza[id]= str_to_num(zlotogracza) player_regeneracja[id]= str_to_num(playerregeneracja) player_inv[id]= str_to_num(playerinv) player_exp[id]= str_to_num(playerexp) player_grav[id]= str_to_num(playergrav) player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/150) give_knife(id) return PLUGIN_HANDLED }
public select_class(id) { new text4[512] format(text4, 511,"\yWybierz Rodzaj Klas: ^n\r1. \wLudzie^n\r2. \wBestie^n\r3. \yPremium(VIP)^n^n\dPoradnik i opis klas na forum \ywww.elite-gamers.com^n\dWpisz \w/quest \dlub \w/q \daby uaktywnic Questy^n\dSklep za zloto \w/zloto\d, \w/z^n\yZapraszamy na nasze forum : \dwww.elite-gamers.com") new keysczwarta keysczwarta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2) show_menu(id, keysczwarta,text4, -1, "Wybierz Klase") } public select_class_menu(id, key) { g_haskit[id] = 0 c_shake[id]=0 c_shaked[id]=0 c_damage[id]=0 c_jump[id]=0 c_mine[id]=0 c_respawn[id]=0 c_vampire[id]=0 c_silent[id]=0 c_antyarchy[id]=0 c_antymeek[id]=0 c_antyorb[id]=0 c_antyfs[id]=0 niewidzialnosc_kucanie[id] = 0; c_grenade[id] = 0 player_b_knifemaster[id] = 0; c_blind[id] = 0 c_darksteel[id]=0 anty_flesh[id]=0 c_blink[id]=0 c_redirect[id]=0 c_awp[id]=0 niewidka[id]=0 zmiana_skinu[id]=0 c_piorun[id]=0 switch(key) { case 0: { PokazKlasy(id) } case 1: { ShowKlasy(id) } case 2: { PokazPremiumy(id) } } if (player_class[id] == 0) select_class(id) CurWeapon(id) give_knife(id) quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id); changeskin(id,1) return PLUGIN_HANDLED } public PokazKlasy(id) { new text3[512] { format(text3, 512,"\yLudzie: ^n\w1. \yCzarodziejka^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNihlathak^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yNinja^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yAmazonka^t\wLevel: \r%i^n^n\w0. \yWstecz^n^n\yNewDiabloMod by www.Elite-gamers.com") } new keyspiata keyspiata = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) show_menu(id, keyspiata, text3, -1, "Lok") } public PokazMeni(id, key) { g_haskit[id] = 0 c_shake[id]=0 c_damage[id]=0 c_jump[id]=0 c_mine[id]=0 c_respawn[id]=0 c_vampire[id]=0 zmiana_skinu[id]=0 switch(key) { case 0: { player_class[id] = Mag c_shake[id]=20 } case 1: { player_class[id] = Mnich c_damage[id]=3 zmiana_skinu[id]=1 changeskin(id,0) } case 2: { player_class[id] = Paladyn } case 3: { player_class[id] = Zabojca c_jump[id]=1 c_mine[id]=2 } case 4: { player_class[id] = Nihlathak g_haskit[id] = 1 c_vampire[id]=random_num(1,3) c_respawn[id]=4 } case 5: { player_class[id] = Barbarzynca } case 6: { player_class[id] = Ninja } case 7: { player_class[id] = Hunter g_GrenadeTrap[id] = 1 } case 9: { select_class(id) } } CurWeapon(id) quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id); give_knife(id) if (player_class[id] == 0) select_class(id) return PLUGIN_HANDLED }
To moj kod, nie caly bo mam 20klas ale wiekszosc. chyba dgzies tu mam błąd , z góry dzięki za pomoc
#6
Napisano 28.07.2011 21:45
Dziwne żeby samemu przerobić diablo, a nie umieć przerobić prostego zapisu...\yWstecz^n^n\yNewDiabloMod by www.Elite-gamers.com") }
#7
Napisano 28.07.2011 22:03
To Diablo to mieszanka różnych takich modów.
teraz się po prostu czepiasz. Ono po prostu jest podobne do twojego. jak zobaczę na przykladzie z frakcjami to zrobię już sam...
teraz się po prostu czepiasz. Ono po prostu jest podobne do twojego. jak zobaczę na przykladzie z frakcjami to zrobię już sam...
#8
Napisano 28.07.2011 22:07
Przecież frakcje to nic innego jak menu z odsyłaczami do kolejnych menu.jak zobaczę na przykladzie z frakcjami to zrobię już sam...
#9
Napisano 28.07.2011 22:09
I właśnie w tym się pogubiłem(pośmiejmy się z początkującego)...
Udało mi się zrobić ,że menu startowe się pokazuje. Tylko ,że nie odsyła do pozostałych.
Dodano 29 lipiec 2011 - 08:33:
odświeżam
Dodano 29 lipiec 2011 - 09:55:
Jesli ktos pomoze mi platnie to kontakt pw;/
Udało mi się zrobić ,że menu startowe się pokazuje. Tylko ,że nie odsyła do pozostałych.
Dodano 29 lipiec 2011 - 08:33:
odświeżam
Dodano 29 lipiec 2011 - 09:55:
Jesli ktos pomoze mi platnie to kontakt pw;/
Użytkownik Maniekkk edytował ten post 28.07.2011 22:17
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych