Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

entity_set_aim ustawianie angles entity/graczowi


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.07.2011 11:52

*
Popularny

jest to poprawiony stock przezemnie aby działa dla graczy i dla zwykły entów
entity_set_aim(ent, const Float:origin2[3]){
	if(!pev_valid(ent))
		return 0;

	static Float:origin[3];

	xs_vec_copy(origin2,origin)

	static Float:ent_origin[3]

	pev(ent,pev_origin,ent_origin);

	if(is_user_alive(ent)){
        new Float:fOfs[3];
		pev(ent,pev_view_ofs,fOfs)

		xs_vec_add(ent_origin,fOfs,ent_origin);
	}

	xs_vec_sub(origin,ent_origin,origin);

	static Float:aim_vector[3];
	xs_vec_div_scalar(origin,vector_length(origin),aim_vector)

	static Float:new_angles[3];
	vector_to_angle(aim_vector,new_angles);

	new_angles[0] *= -1;

	if(new_angles[1]>180.0) new_angles[1] -= 360;
	if(new_angles[1]<-180.0) new_angles[1] += 360;
	if(new_angles[1]==180.0 || new_angles[1]==-180.0) new_angles[1]=-179.999999;

	set_pev(ent,pev_angles,new_angles);
	set_pev(ent,pev_fixangle,1);

	return 1;
}
ustawia on aby ent/gracz patrzył na podane przez nas origin (czyli patrzy na podany przez nas punkt)
  • Pierwszy parametr to id gracza/enta
  • Drugi to origin punktu na jaki ma patrzeć (Float tablica 3 wartościowa)
tak jak mowie przerabiałem tylko stocka także te nazwy zmiennych są nie za ładne Dołączona grafika
wymaga fakemeta i xs
#include <fakemeta>
#include <xs>

Użytkownik DarkGL edytował ten post 15.09.2012 11:43

  • +
  • -
  • 6

#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.07.2011 13:06

Poprawiony stock z chr_engine?

Przyda się
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.07.2011 21:09

Poprawiony stock z chr_engine?

a no wziałem go z twojego pluginu w którym musiałeś bawić się w zmienianie origin głowy chyba :) a ten stock już tego nie wymaga działa w 100 % poprawnie dla gracza
  • +
  • -
  • 0

#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.08.2012 11:46

szkoda ze nie dziala, sumujac to nawet skompilowac sie nie chce

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 23.08.2012 11:46

  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.09.2012 17:39

na pewno dodałeś wymagane include ?

Użytkownik DarkGL edytował ten post 10.09.2012 17:40

  • +
  • -
  • 0

#6 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 11.09.2012 14:02

<p>

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.

Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team



Error: Number of arguments does not match definition on line 57

Error: Expected token: ",", but found ";" on line 63

Error: Invalid expression, assumed zero on line 63

Warning: Expression has no effect on line 63

Error: Expected token: ";", but found ")" on line 63

Error: Too many error messages on one line on line 63



Compilation aborted.

5 Errors.

Could not locate output file C:\Documents and Settings\Laptop\Pulpit\Untitled.amx (compile failed).

xs_vec_add(ent_origin,fOfs) - linia 56
xs_vec_div_scalar(origin,vector_length(origin);,aim_vector) - Linia 63
Ale poosklejane

Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 11.09.2012 14:04

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.09.2012 14:48

Poprawione
  • +
  • -
  • 0

#8 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 11.09.2012 19:19

Dzięki.
Można sobie zrobić robota, który chodzi i strzela :)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#9 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 14.09.2012 17:10

Ten kod i tak nie jest w 100% sprawny,
Nie namierza na zadnego gracza! tylkoo na " 0 " czyli środek.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.09.2012 18:06

po prostu źle go używasz
  • +
  • -
  • 0

#11 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 14.09.2012 18:33

13 linijka stocka :
Float:fOfs[3];

nie powinna wygladac tak ?
new Float:fOfs[3];

sory ale bez tego mi bledy wywala
  • +
  • -
  • 0

#12 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 14.09.2012 18:37

Tak, dlatego napisałem ze 100% nie jest. darek skoro dajesz do użytku publicznego, to daj to z rozumem, daj New przed ofs[3}

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.09.2012 11:47

to daj to z rozumem

a ty możesz używać swojego , naprawa zajęła by ci 5 s
  • +
  • -
  • 0

#14 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 15.09.2012 18:14

Nie, bo nawet nie chciałbym tego kodu naprawiać, ponieważ mi po &quot;mojej naprawie&quot; i tak nie działał.
Używam innego kody na to samo.

edit.

Kod działa i działał, widocznie na 100% coś źle robiłem :P

( użyłem entity_set_aim v2 do ustawienia angles 'sprita' - nie działało.
a ten kod działa na spricie .. :) )

Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 04.05.2013 10:31

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych