Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie pluginu - "Human Classes"

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 FreaK.?

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:113
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 26.07.2011 19:57

Witajcie!

Chciałbym abyście przerobili plugin. Chciałbym aby zablokować menu na początku rundy. Ma one działać tylko pod komendą /klasy :) Dziękuje :) Plusik za pomoc

Załączone pliki


Użytkownik DarkGL edytował ten post 26.07.2011 23:10

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.07.2011 20:04

/* 

Human Classes for zombie plague, menu for classes automatically invoked 8 seconds after player spawn

This plug is far from complete, please help with further development of it since it may have some undesired

results on gameplay. You can edit this plug however it fit your needs.



Here is TO DO list:



1. Make B key invoke human class menu

2. Make user choose class only once per round (could be limited with round timer or some other method) - done

3. Make user choice remember thru whole map time, just like it was done for zombies

4. Changing of models is not implemented yet due to numerous bugs and uncertain effects

5. For now, there are 7 classes only. If you have idea for more classes, make a request

6. Make classes buyable for ammo packs

7. Bots support

*/



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <cstrike>

#include <fun>

#include <fakemeta>

#include <hamsandwich>

#include <zombieplague>





new g_player_class[33]



public plugin_init()

{

	register_plugin("[ZP] Addon: Human Classes", "1.1", "fiendshard")

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)

	register_clcmd("say /klasy" "human_menu")

}



public fwHamPlayerSpawnPost(id)



{

	set_task(get_cvar_float("zp_delay")+5.0, "ClCmdSelectModel",id)

	

}



public ClCmdSelectModel(id, menuid)

{

	if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))

	{

		return PLUGIN_HANDLED;

	}



	else if(!is_user_alive(id))

	{

		return PLUGIN_HANDLED;

	}

	else {

	return PLUGIN_CONTINUE;

	}

}



public human_menu(id)

{

  new menu = menu_create("\rWybierz Swoja Klase:", "human_menu_handler")

  menu_additem(menu, "\wBill", "1", 0)

  menu_additem(menu, "\wfrancis", "2", 0)

  menu_additem(menu, "\wZoey", "3", 0)

  menu_additem(menu, "\wLouis", "4", 0)

  menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

  menu_display(id, menu, 0)

 

}

public human_menu_handler(id, menu, item)

{

 if( item == MENU_EXIT )

 {

  menu_destroy(menu)

  return PLUGIN_HANDLED

 }

 new data[6], iName[64]

 new access, callback

 menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)

 new key = str_to_num(data)

 switch(key)

 {

  case 1:

  {

   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;

   g_player_class[id] = 1

   set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))

   set_user_armor(id, 50)

   set_user_gravity(id, 1.00)

   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja Klasa To: Bill")

  }

  case 2:

  {

   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;

   g_player_class[id] = 2

   set_user_health(id, 200)

   set_user_armor(id, 0)

   set_user_gravity(id, 1.00)

   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja Klasa To: Francis");

  }

  case 3: 

  {

   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;

   g_player_class[id] = 3

   set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))

   set_user_armor(id, 0)

   set_user_gravity(id, 0.50)

   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja Klasa To: Zoey");

  }

  case 4: 

  {

   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;

   g_player_class[id] = 4

   set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))

   set_user_armor(id, 30)

   set_user_gravity(id, 1.00)

   cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 5)

   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja Klasa To: Louis");

  }

 }

 menu_destroy(menu)

 return PLUGIN_HANDLED

}


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 FreaK.?

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:113
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 26.07.2011 20:09

mam błędy :( Wszystko kręci wokół tej linijki :)

register_clcmd("say /klasy" "human_menu")

Brak znaku "," oraz ";" nie wiem gdzie mam je wstawić. Proszę o naprawienie :)

@EDIT Błędy naprawione ale mam problem :D Jak zrobić aby na początku rundy dawało mi tą klasę co wybiorę?

Użytkownik Blue663 edytował ten post 26.07.2011 20:26

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych