Chciałbym abyście przerobili plugin. Chciałbym aby zablokować menu na początku rundy. Ma one działać tylko pod komendą /klasy Dziękuje Plusik za pomoc
Załączone pliki
Użytkownik DarkGL edytował ten post 26.07.2011 23:10
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 26.07.2011 20:04
/* Human Classes for zombie plague, menu for classes automatically invoked 8 seconds after player spawn This plug is far from complete, please help with further development of it since it may have some undesired results on gameplay. You can edit this plug however it fit your needs. Here is TO DO list: 1. Make B key invoke human class menu 2. Make user choose class only once per round (could be limited with round timer or some other method) - done 3. Make user choice remember thru whole map time, just like it was done for zombies 4. Changing of models is not implemented yet due to numerous bugs and uncertain effects 5. For now, there are 7 classes only. If you have idea for more classes, make a request 6. Make classes buyable for ammo packs 7. Bots support */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <zombieplague> new g_player_class[33] public plugin_init() { register_plugin("[ZP] Addon: Human Classes", "1.1", "fiendshard") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) register_clcmd("say /klasy" "human_menu") } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { set_task(get_cvar_float("zp_delay")+5.0, "ClCmdSelectModel",id) } public ClCmdSelectModel(id, menuid) { if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } else if(!is_user_alive(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } else { return PLUGIN_CONTINUE; } } public human_menu(id) { new menu = menu_create("\rWybierz Swoja Klase:", "human_menu_handler") menu_additem(menu, "\wBill", "1", 0) menu_additem(menu, "\wfrancis", "2", 0) menu_additem(menu, "\wZoey", "3", 0) menu_additem(menu, "\wLouis", "4", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public human_menu_handler(id, menu, item) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED; g_player_class[id] = 1 set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health")) set_user_armor(id, 50) set_user_gravity(id, 1.00) client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja Klasa To: Bill") } case 2: { if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED; g_player_class[id] = 2 set_user_health(id, 200) set_user_armor(id, 0) set_user_gravity(id, 1.00) client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja Klasa To: Francis"); } case 3: { if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED; g_player_class[id] = 3 set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health")) set_user_armor(id, 0) set_user_gravity(id, 0.50) client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja Klasa To: Zoey"); } case 4: { if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED; g_player_class[id] = 4 set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health")) set_user_armor(id, 30) set_user_gravity(id, 1.00) cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 5) client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja Klasa To: Louis"); } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Napisano 26.07.2011 20:09
Użytkownik Blue663 edytował ten post 26.07.2011 20:26
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych