Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szansa na nie zadanie dmg


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 26.07.2011 12:55

Witam. Znalazłem w dokumentacji ciekawą funkcję :)

public Fw_PlayerTakeDamage(id, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

I oto moje pytanko :) Czy da się zrobić do tego 1/5 szansy?

Myślę, że tak bym to zrobił (dla danej broni):
public Odbij(id, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(weapon == CSW_M4A1 && random_num(1,5);
}


I chciałbym wiedziećjak zrobić to bez danej broni :)

Użytkownik Na5tyk edytował ten post 26.07.2011 12:56

  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.07.2011 14:15

Usuwasz
weapon == CSW_M4A1

  • +
  • -
  • 0

#3 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 26.07.2011 14:28

I już będzie szansa 1/5 szansy?
  • +
  • -
  • 0

#4 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 26.07.2011 14:50

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Obrazenia"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "dram"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
}


public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	new weapon = get_user_weapon(idattacker);
	
	if(weapon == CSW_M4A1 && random_num(1,5)){
		return HAM_SUPERCEDE;
		
	}
	return HAM_IGNORED
}

Wpływanie na obrażenia - AMXX.pl: Support AMX Mod X

1/5 szansy na to że pocisk nie zada dmg (zadany z broni M4A1)

Użytkownik dram edytował ten post 26.07.2011 14:51

  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#5 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.07.2011 23:01

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Obrazenia"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "dram"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
}


public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
new iChance = random_num(1, 00);

if(weapon == CSW_M4A1 && iChance <= 5){
return HAM_SUPERCEDE;

}
return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych