Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

znak równości versus dwa znaki równości


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.07.2011 13:05

Siema :D
Krótka piłka: dlaczego przy kompilacji tego:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>

#define PLUGIN "test"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "kisiel96"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public blablabla(id)
{
new aktualna_grawitacja_gracza[33];
aktualna_grawitacja_gracza[id] = (get_user_gravity(id)*800)-cod_get_user_gravity(id, 1, 1, 1)
}

wywala error: Warning: Tag mismatch on line 21
ale przy kompilacji tego:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>

#define PLUGIN "test"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "kisiel96"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public blablabla(id)
{
new aktualna_grawitacja_gracza[33];
aktualna_grawitacja_gracza[id] == (get_user_gravity(id)*800)-cod_get_user_gravity(id, 1, 1, 1)
}

już nie?

Jaka jest różnica między = a ==?
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.07.2011 13:50

= - przypisanie wartosci
czyli np
new zmienna = 2;
zmienna o nazwie zmienna ma wartość 2
a
== - porowanie czyli
if(zmienna == 2){
//zmienna ma wartosc 2
}
else
{
//ma jakąs inna wartość
}

taki kod
 aktualna_grawitacja_gracza[id] == (get_user_gravity(id)*800)-cod_get_user_gravity(id, 1, 1, 1)
porownuje czy aktualna_grawitacja_gracza[id] ma wartosc taka samo jak wyrazenie (get_user_gravity(id)*800)-cod_get_user_gravity(id, 1, 1, 1)

wywala ci Tag mismatch on line 21 bo pewnie cod_get_user_gravity zwraca float
  • +
  • -
  • 0

#3 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.07.2011 15:16

A te dwa errory mogą wpłynąć w takim razie na działanie pluginu? Ewentualnie jak je rozwiązać? :D
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.07.2011 15:56

new Float:aktualna_grawitacja_gracza[33];
  • +
  • -
  • 0

#5 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.07.2011 17:46

Okej, okej zadzwonimy do Pana :D

Zmieniłem trochę kod i funkcja ZastosujAtrybuty wygląda tak:
public ZastosujAtrybuty(id)
{
redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));

maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;

set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);

wartosc_grawitacji_gracza[id] = ((800-PobierzGrawitacje(id, 1, 1, 1))/800) // linia 363

if(wartosc_grawitacji_gracza[id] <= 0.25)
{
wartosc_grawitacji_gracza[id] = 0.25;
}

set_user_gravity(id, wartosc_grawitacji_gracza[id]);
}


przy komplilacji jest error następujący Warning: Tag mismatch on line 363
Zmienna wartość_grawitacji_gracza[id] jest w następujący sposób zadeklarowana: new Float:wartosc_grawitacji_gracza[id];

Jednak jak dla testu wpisałem coś takiego: wartosc_grawitacji_gracza[id] = 2 również występował ten sam error, jednak jak wpisałem 2.0 juz erroru nie było :] Więc jak teraz wyeliminować to w tym kodzie?

Edit: Doszedłem do tego już sam :D Wystarczyło zastosować "float(PobierzGrawitacje(id, 1, 1, 1)) :D

Użytkownik kisiel96 edytował ten post 25.07.2011 20:56

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych