Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 04.01.2009 14:01

Witam, chodzi mi o to, jak ustawić, żeby menu po naciśnięciu odpowiednich przycisków przez gracza się nie zamykało, to jest przydatne przy respawnach, bo czasem trzeba 2 razy nacisnąć.
Druga sprawa, to taka, ze chciałbym bindować graczom przycisk na klawiaturze np.: bind "v" "wiesmenu"- wie ktoś jak to zrobić?
aktualny kod:
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "cs-wies menu"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "naven"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /wies","func_wies")
}
public func_wies(id)
{
	new menu = menu_create("yMenu cs-wies","func_menu_wies")
	menu_additem(menu,"wKliknij, aby wiswietlic pomoc","1",0)
	menu_additem(menu,"wKliknij aby sie zrespawnowac","2",0)
	menu_additem(menu,"wKliknij aby wlaczyc menu checkpointow","3",0)
	
	menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
	menu_display(id,menu,0)
	
}
public func_menu_wies(id,menu,item)
{
	if(item==MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new data[6], iName[64]
	new access, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
	new key = str_to_num(data)
	
	switch(key)
	{
		case 1 : show_motd (id, "pomoc.txt")
		case 2 : client_cmd(id,"say /respawn")
		case 3 : client_cmd(id,"say /checkpoint")
	
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 04.01.2009 14:19

#include <amxmodx> 

#define PLUGIN "cs-wies menu" 
#define VERSION "0.1" 
#define AUTHOR "naven" 


public plugin_init() { 
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
    register_clcmd("say /wies","func_wies") 
} 
public func_wies(id) 
{ 
    new menu = menu_create("yMenu cs-wies","func_menu_wies") 
    menu_additem(menu,"wKliknij, aby wiswietlic pomoc","1",0) 
    menu_additem(menu,"wKliknij aby sie zrespawnowac","2",0) 
    menu_additem(menu,"wKliknij aby wlaczyc menu checkpointow","3",0) 
    
    menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) 
    menu_display(id,menu,0) 
    
} 
public func_menu_wies(id,menu,item) 
{ 
    if(item==MENU_EXIT) 
    { 
        menu_destroy(menu) 
        return PLUGIN_HANDLED 
    } 
    new data[6], iName[64] 
    new access, callback 
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) 
    new key = str_to_num(data) 
    
    switch(key) 
    { 
        case 1 : show_motd (id, "pomoc.txt") 
        case 2 : client_cmd(id,"say /respawn") 
        case 3 : client_cmd(id,"say /checkpoint") 
    
    } 
    menu_destroy(menu) 
    func_wies(id) 
    return PLUGIN_HANDLED 
}

PS. bindowanie komos rzeczy bez jego zgody jest nie moralne.
  • +
  • -
  • 0

#3 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 04.01.2009 14:44

Nie do końca o to mi chodziło, da się tak że przy case 1 będzie się zamykać a przy case 2 nie?
No tak, tylko że ja robię to menu po to, żeby ułatwić graczom orientacje na serwerze, znacznie prościej by było jakby już od razu mieli zbindowane. Widziałem coś takiego na paru serwerach
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 04.01.2009 14:46

#include <amxmodx> 



#define PLUGIN "cs-wies menu" 

#define VERSION "0.1" 

#define AUTHOR "naven" 





public plugin_init() { 

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

    register_clcmd("say /wies","func_wies") 

} 

public func_wies(id) 

{ 

    new menu = menu_create("yMenu cs-wies","func_menu_wies") 

    menu_additem(menu,"wKliknij, aby wiswietlic pomoc","1",0) 

    menu_additem(menu,"wKliknij aby sie zrespawnowac","2",0) 

    menu_additem(menu,"wKliknij aby wlaczyc menu checkpointow","3",0) 

    

    menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) 

    menu_display(id,menu,0) 

    

} 

public func_menu_wies(id,menu,item) 

{ 

    if(item==MENU_EXIT) 

    { 

        menu_destroy(menu) 

        return PLUGIN_HANDLED 

    } 

    new data[6], iName[64] 

    new access, callback 

    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) 

    new key = str_to_num(data) 

    

    switch(key) 

    { 

        case 1 : show_motd (id, "pomoc.txt") 

        case 2 :

        {

             client_cmd(id,"say /respawn") 

             menu_destroy(menu) 

             func_wies(id) 

             return PLUGIN_HANDLED 

        }

        case 3 : client_cmd(id,"say /checkpoint") 

    

    } 

    menu_destroy(menu) 

    return PLUGIN_HANDLED 

}

  • +
  • -
  • 0

#5 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 04.01.2009 15:01

Działa, dzięki, teraz pozostaje jeszcze tylko to bindowanie
  • +
  • -
  • 0

#6 Boooskyw0w~

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:50
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 04.01.2009 15:04

nie da sie komuś zbindować klawisza. Poszukaj na forum alliedmods.
  • +
  • -
  • 0

#7 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 04.01.2009 15:05

Da się, można zamykać...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych