Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Śmieciarka - Usuwanie zbędnych elementów mapyUsuwanie zbędnych elementów mapy
#1
Napisano 21.07.2011 22:11
Popularny
Plugin usuwa zbędne elementy (te które może zniszczyć gracz szyby , kratki , skrzynki etc.)
Standardowa żadnych cvarów
smieciarka.sma 507 bajtów 396 Ilość pobrań
smieciarka.amxx
smieciarka.amxx 1,64 KB 44 Ilość pobrań
#2
Napisano 22.07.2011 01:49
#3
Napisano 22.07.2011 10:38
#4
Napisano 22.07.2011 13:19
Użytkownik naXe edytował ten post 22.07.2011 13:19
#5
Napisano 22.07.2011 14:24
#6
Napisano 22.07.2011 14:33
#7
Napisano 22.07.2011 14:43
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#8
Napisano 22.07.2011 14:57
#9
Napisano 22.07.2011 15:09
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#10
Napisano 22.07.2011 15:35
#11
Napisano 22.07.2011 15:44
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <xs> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /test","test"); } public test(id){ new Float:fOrigin[3],Float:fView[3],Float:fAngles[3] pev(id,pev_origin,fOrigin) pev(id,pev_view_ofs,fView); xs_vec_add(fOrigin,fView,fOrigin); pev(id,pev_angles,fAngles); angle_vector(fAngles,ANGLEVECTOR_FORWARD,fAngles); xs_vec_mul_scalar(fAngles,9999.0,fAngles); xs_vec_add(fOrigin,fAngles,fAngles); new szTextName[64] engfunc(EngFunc_TraceTexture, 0, fOrigin, fAngles, szTextName, charsmax(szTextName)) client_print(id,print_chat,szTextName); }tego kodu używałem do sprawdzanie nazwy tekstury wskazujecie na dowolna powierzchnię i na say'u piszecie /test
#12
Napisano 22.07.2011 15:49
#14
Napisano 25.07.2011 11:27
Zmniejsza to obciążenie serwera?
Przy pluginach tworzących dużo bytów (np. blockmaker) zaoszczędzisz miejsca na dodatkowe byty co w skutku odciąży serwer
#15
Napisano 25.07.2011 13:56
#16
Napisano 18.06.2014 16:07
Elo.
Sorry za odkop, ale na jaką komendę się usuwa te rzeczy ? Czy w ogóle jest komenda ?
#17
Napisano 18.06.2014 16:27
Nie ma komendy , elementy są usuwane przy starcie mapy
#18
Napisano 18.06.2014 17:35
To jak usunąć przedmiot będąc na serwerze ? Bo stoję przy szybie i nic się nie dzieje, nie pokazuje.
#19
Napisano 18.06.2014 17:41
Nie mogę edytować.. Już sobie poradziłem, plusika dam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych