Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

przerobienie pluginu na flage t

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 LCA

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:115
  • Imię:Daniel
Offline

Napisano 19.07.2011 11:34

Proszę o przerobienie pluginu tak aby osoby z flagą T mogły używać tego pluginu



#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)
#define autobhopkeys (1<<0)|(1<<1)

new bool:bhop_enabled[33]

public plugin_init()
{
register_plugin("Bunny Hop", "1.0", "CheesyPeteza & Lucky")

register_menucmd(register_menuid("autobhopon"), autobhopkeys, "autobhopselecton")
register_clcmd("say /bh", "autobhop_menu")
set_task(120.0, "autobhop_advert", 100, _, _, "b")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
}

public autobhop_advert(id)
{
ColorChat(0, GREEN, "^4[www.mps.xaa.pl]^3 Wpisz^4 /bh^3, aby wlaczyc^4 auto bh!")
}

public client_connect(id)
{
bhop_enabled[id] = false
}
public Spawn(id)
{
autobhop_menu(id);
}
public autobhop_menu(id)
{
show_menu(id, autobhopkeys, "\rWlaczyc auto bh?^n^n\r1. \wTak^n\r2. Nie^n", -1, "autobhopon")
}

public autobhopselecton(id, key)
{
if(key == 0)
{
bhop_enabled[id] = true
}
else if(key == 1)
{
bhop_enabled[id] = false
}
}

public client_PreThink(id)
{
if(bhop_enabled[id] == true)
{
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)

if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2)
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#2 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 19.07.2011 12:02

Łap


#include <amxmodx> 
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)
#define autobhopkeys (1<<0)|(1<<1)

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H

new bool:bhop_enabled[33]

public plugin_init()
{
register_plugin("Bunny Hop", "1.0", "CheesyPeteza & Lucky")

register_menucmd(register_menuid("autobhopon"), autobhopkeys, "autobhopselecton")
register_clcmd("say /bh", "autobhop_menu", FLAGA, "")
set_task(120.0, "autobhop_advert", 100, _, _, "b")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
}

public autobhop_advert(id)
{
ColorChat(0, GREEN, "^4[www.mps.xaa.pl]^3 Wpisz^4 /bh^3, aby wlaczyc^4 auto bh!")
}

public client_connect(id)
{
bhop_enabled[id] = false
}
public Spawn(id)
{
if(get_user_flags(id) == FLAGA){
autobhop_menu(id);
}
}
public autobhop_menu(id)
{
if(get_user_flags(id) == FLAGA){
show_menu(id, autobhopkeys, "\rWlaczyc auto bh?^n^n\r1. \wTak^n\r2. Nie^n", -1, "autobhopon")
} else {
client_print(id, print_chat, "Nie masz dostepu do tej komendy.")
}
}

public autobhopselecton(id, key)
{
if(key == 0)
{
bhop_enabled[id] = true
}
else if(key == 1)
{
bhop_enabled[id] = false
}
}

public client_PreThink(id)
{
if(bhop_enabled[id] == true)
{
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)

if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2)
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#3 LCA

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:115
  • Imię:Daniel
Offline

Napisano 19.07.2011 13:18

nie działa auto bh poprawisz?
  • +
  • -
  • 0

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 19.07.2011 22:55


#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)
#define autobhopkeys (1<<0)|(1<<1)

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
new bool:bhop_enabled[33]

public plugin_init()
{
register_plugin("Bunny Hop", "1.0", "CheesyPeteza & Lucky")

register_menucmd(register_menuid("autobhopon"), autobhopkeys, "autobhopselecton")
register_clcmd("say /bh", "autobhop_menu", FLAGA)
set_task(120.0, "autobhop_advert", 100, _, _, "b")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
}

public autobhop_advert(id)
{
ColorChat(0, GREEN, "^4[www.mps.xaa.pl]^3 Wpisz^4 /bh^3, aby wlaczyc^4 auto bh!")
}

public client_connect(id)
{
bhop_enabled[id] = false
}
public Spawn(id)
{
if(get_user_flags(id) & FLAGA)
{
autobhop_menu(id);
}
}
public autobhop_menu(id)
{
show_menu(id, autobhopkeys, "\rWlaczyc auto bh?^n^n\r1. \wTak^n\r2. Nie^n", -1, "autobhopon")
}

public autobhopselecton(id, key)
{
if(key == 0)
{
bhop_enabled[id] = true
}
else if(key == 1)
{
bhop_enabled[id] = false
}
}

public client_PreThink(id)
{
if(bhop_enabled[id] == true)
{
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)

if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2)
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1

#5 LCA

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:115
  • Imię:Daniel
Offline

Napisano 20.07.2011 15:23

poprawi ktoś? teraz każdy może używac bh a chodzi o to aby tylko osoby z flagą t mogły używac
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych