Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poprawić błędy.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 luk234

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Nie znana.
Offline

Napisano 17.07.2011 18:49

To mój pierwszy plugin i troche przerósł moje możliwości, mułby ktoś poprawić błędy bo ja po prostu nie wiem co i jak. :/

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Rozgrzewka"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "luk234"


public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	set_task (5.0, respawn, _, [respawn]=client_print (id, print_center, LIVE!), _, a, 12)
	set_task (60.0 re, _, [re]=be, _, c)
}
public respawn
{
	 new gracz[32]
 
  read_argv(1, gracz, 31)
 
  new player = cmd_target(1, gracz, 31)
 
  spawn(player)
  spawn(player)
  give_item ( player, "weapon_awp" )
  give_item ( player, "weapon_awp" )
  give_item ( player, "weapon_awp" )
  give_item ( player, "weapon_awp" )
 }
 public re
 {
 	server_cmd("sv_restart 1")
}
public be
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.01)
show_hudmessage(id, "Baw się dobrze!")
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Za poprawienie błędów +.
  • +
  • -
  • 0

Serdecznie zapraszam na FFA!
IP: 213.189.52.45:20005

Dołączona grafika

Uwaga !!!

Każdy gracz STEAM posiada darmową rezerwacje slota !!!


#2 fejk

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:336
  • GG:
  • Lokalizacja:users.ini
Offline

Napisano 17.07.2011 19:22

nie widzę tutaj problemów, może byś podrzucił plik sma.


Albo spróbuj tego:

http://www.cscenter.pl/pluginy_amx_mod_x/7905-rozgrzewka.html

#3 luk234

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Nie znana.
Offline

Napisano 18.07.2011 11:58

Ehh jak nie wiesz to się nie wpierd^alasz, jak się nie znasz to też się nie wpierd#alasz! Zrozumiałeś? A skoro nie widzisz błędów to masz sma i skomplikuj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Serdecznie zapraszam na FFA!
IP: 213.189.52.45:20005

Dołączona grafika

Uwaga !!!

Każdy gracz STEAM posiada darmową rezerwacje slota !!!


#4 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 18.07.2011 13:05

Tu wszystko jest źle :D Nawet nie ma co poprawiać. Chciałem się trochę pobawić hamsandwichem, więc kod jest taki a nie inny. Może nie działać nie chce mi się sprawdzać.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Rozgrzewka"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Dawedov"

#define TASK_WARMUP 400
#define TASK_RESPAWN 500

new HamHook:gHamSpawnPointer;
new HamHook:gHamKilledPointer;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

gHamSpawnPointer = RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_HamSpawnPost", 1);
gHamKilledPointer= RegisterHam(Ham_Killed, "player", "player_HamKilledPost", 1);

set_task(60.0,"endWarmup",TASK_WARMUP);
}
public player_HamSpawnPost(id)
{
ham_give_weapon(id,"weapon_awp");
}
public player_HamKilledPost(idvictim, idattacker)
{
set_task(5.0,"RespawnPlayer",TASK_RESPAWN+idvictim);
}
public RespawnPlayer(id)
{
id -= TASK_RESPAWN;

ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}
public endWarmup()
{
DisableHamForward(gHamKilledPointer);
DisableHamForward(gHamSpawnPointer);
server_cmd("sv_restart 1")
}
stock ham_give_weapon(id,weapon[])
{
if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;

new wEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,weapon));
if(!pev_valid(wEnt)) return 0;

set_pev(wEnt,pev_spawnflags,SF_NORESPAWN);
dllfunc(DLLFunc_Spawn,wEnt);

if(!ExecuteHamB(Ham_AddPlayerItem,id,wEnt))
{
if(pev_valid(wEnt)) set_pev(wEnt,pev_flags,pev(wEnt,pev_flags) | FL_KILLME);
return 0;
}

ExecuteHamB(Ham_Item_AttachToPlayer,wEnt,id)
return 1;
}

Użytkownik Dawedov edytował ten post 18.07.2011 14:07

Nie pomagam na PW, tylko na forum.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych