Jak sprawdzić czy smoke którego rzuciłem trafił w innego człowieka (nie mnie)?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kolizje bytów
Temat rozp. Fili:P, 17.07.2011 11:02
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.07.2011 11:02
#2
Napisano 17.07.2011 12:02
Najprościek tak (oczywiście w touchu)
new iOwner = pev(ent, pev_owner);
if(id != iOwner) client_print(iOwner, 3, "Trafiles kogos smokiem!");
#3
Napisano 17.07.2011 12:19
dzięki, a czy możesz coś o tym napisać więcej ?
#4
Napisano 17.07.2011 12:20
Najwydajniej i powinno działać Jeśli nie to wyłącz debug i sprawdź if wyżej.
#include < amxmodx >
#include < csx >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >
#define debug 1
const OFFSET_HGRENADE = 114;
public plugin_init( ) {
RegisterHam( Ham_Touch, "grenade", "touch_Grenade" );
}
public touch_Grenade( iEnt, pTouched ) {
if( check_smgrenade( iEnt ) && is_index_player( pTouched ) )
{
if( !( pev( iEnt, pev_owner ) == pTouched ) )
{
#if debug == 1
if( !(pev( iEnt, pev_flags) & FL_ONGROUND ) )
{
//kod
}
#endif
}
}
}
stock check_smgrenade( index ) {
if( !pev_valid( index ) )
return 0;
new iData = get_pdata_int( index, OFFSET_HGRENADE );
if( iData & ( 1<<1 ) )
return CSW_SMOKEGRENADE;
return 0;
}
is_index_player( index ) {
if( !pev_valid( index ) )
return (false);
new szString[ 9 ];
pev( index, pev_classname, szString, 8 );
if( equal( szString, "player" ) )
return (true);
return (false);
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych