Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie działa poprawnie chowany na JB


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 16.07.2011 06:14

Cześć.
Mam problem całą noc się męczę aby CT było nieśmiertelne, a TT nie mogło chodzić po 60 sekundach.
Zrobiłem, że ściemnia mapę po 60s i żeby TT nie mogło się ruszać oraz żeby nie miało żadnych broni, ale teraz mi wywala błąd
Błąd jest taki, że jak to all zrobiłem to CT nie dostaje latarki, broni, nie jest nieśmiertelne oraz TT może chodzić.

Tutaj kod chowanego:
public cmd_hns_start()
{
	server_cmd("jb_unblock_weapons")
	new Players[32] 
	new playerCount, i 
	get_players(Players, playerCount, "ac") 
	for (i=0; i<playerCount; i++) 
	set_lights("a");
	{
		if (cs_get_user_team(Players[i]) == CS_TEAM_T)
		{
			set_user_maxspeed(Players[i], 0.01)
			set_user_health(Players[i], 100)
		}
		else
		{
			give_item(Players[i], "weapon_knife")
			current_weapon(Players[i])
			set_bit(g_Fonarik, Players[i])
			client_cmd(Players[i], "impulse 100")
			
			
			new j = random_num(0, sizeof(_WeaponsFree) - 1)
			
			give_item(Players[i], _WeaponsFree[j])
			cs_set_user_bpammo(Players[i], _WeaponsFreeCSW[j], _WeaponsFreeAmmo[j])
			/// give two random guns
			
			new n = random_num(0, sizeof(_WeaponsFree) - 1)
			while (n == j) { 
				n = random_num(0, sizeof(_WeaponsFree) - 1) 
			}
			
			give_item(Players[i], _WeaponsFree[n])
			cs_set_user_bpammo(Players[i], _WeaponsFreeCSW[n], _WeaponsFreeAmmo[n])
		}
	}
	emit_sound(0, CHAN_AUTO, "jbextreme/brass_bell_C.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	
	new sz_msg[256];
	formatex(sz_msg, charsmax(sz_msg), "^x03%L", LANG_SERVER, "UJBM_MENU_GAME_TEXT_HNS_START")
	client_print(0, print_center , sz_msg)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}



public  cmd_game_hns()
{
	
	g_nogamerounds = 0
	g_BoxStarted = 0
	jail_open()
	g_GameMode = 3
	g_SimonAllowed = 0
	g_Simon = 0
	set_lights("z");
	
	
	emit_sound(0, CHAN_AUTO, "jbextreme/brass_bell_C.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	player_hudmessage(0, 2, HUD_DELAY + 1.0, {0, 255, 0}, "%L", LANG_SERVER, "UJBM_MENU_GAME_TEXT_HNS")
	
	
	set_lights("z");
	server_cmd("jb_block_weapons")
	
	
	new Players[32] 
	new playerCount, i 
	get_players(Players, playerCount, "ac")
	for (i=0; i<playerCount; i++) 
	{
		strip_user_weapons(Players[i])
	}
	set_task(60.0,"cmd_hns_start",TASK_GIVEITEMS)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Pomóżcie :)

Użytkownik naXe edytował ten post 16.07.2011 06:15


#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.07.2011 12:19

for (i=0; i<playerCount; i++) 
	set_lights("a");
	{
czyli ustawiasz światło na "a" tyle razy ilu jest graczy
a potem raz wykonasz to co miało być w pętli z graczem o id=0

set_lights("a");
for (i=0; i<playerCount; i++){

  • +
  • -
  • 0

#3 naXe

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 16.07.2011 12:21

OK ale i tak to działało.
Może to bugować, że TT może chodzić ?

A na resztę pytań znasz odpowiedź ? :D

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.07.2011 12:24

ja tu widzę tylko jedno pytanie, dlaczego to nie działa :D

może problemem jest zmiana szybkości gracza po zmianie broni, złapałeś CurWeapon?
  • +
  • -
  • 0

#5 naXe

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 16.07.2011 12:27

Dałem szybsze bieganie, grawitację podczas chowania się i nieśmiertelność dla CT.
Nagle TT może chodzić po 60s a CT nie dostaje broni i latarki..
Zobaczę teraz może coś zadziała ;)

Dodano 16 lipiec 2011 - 13:32:
Teraz to nie chce ściemniać nawet :/
Dam oryginalny HNS jaki był przed edytowaniem:
Wklejka 13108159253466 - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dodano 16 lipiec 2011 - 14:34:
Zrobiłem że działa ściemnianie mapy i dawanie broni i latarki CT, ale mam problem bo nie działa blokowanie chodzenia dla TT.
public cmd_hns_start()
{
	server_cmd("jb_unblock_weapons")
	new Players[32] 
	new playerCount, i 
	get_players(Players, playerCount, "ac") 
	set_lights("a");
	for (i=0; i<playerCount; i++){
		if (cs_get_user_team(Players[i]) == CS_TEAM_T)
		{
			set_user_maxspeed ( Players[i],0.01 )
			set_user_health(Players[i], 100)
		}
		else
		{
			give_item(Players[i], "weapon_knife")
			current_weapon(Players[i])
			set_bit(g_Fonarik, Players[i])
			client_cmd(Players[i], "impulse 100")
 
 
			new j = random_num(0, sizeof(_WeaponsFree) - 1)
 
			give_item(Players[i], _WeaponsFree[j])
			cs_set_user_bpammo(Players[i], _WeaponsFreeCSW[j], _WeaponsFreeAmmo[j])
			/// give two random guns
 
			new n = random_num(0, sizeof(_WeaponsFree) - 1)
			while (n == j) { 
				n = random_num(0, sizeof(_WeaponsFree) - 1) 
			}
 
			give_item(Players[i], _WeaponsFree[n])
			cs_set_user_bpammo(Players[i], _WeaponsFreeCSW[n], _WeaponsFreeAmmo[n])
		}
	}
 
	new sz_msg[256];
	formatex(sz_msg, charsmax(sz_msg), "^x03%L", LANG_SERVER, "UJBM_MENU_GAME_TEXT_HNS_START")
	client_print(0, print_center , sz_msg)
 
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
 
 
public  cmd_game_hns()
{
 
	g_nogamerounds = 0
	g_BoxStarted = 0
	jail_open()
	g_GameMode = 3
	g_SimonAllowed = 0
	g_Simon = 0
	set_lights("z");
 
 
	emit_sound(0, CHAN_AUTO, "jbextreme/brass_bell_C.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	player_hudmessage(0, 2, HUD_DELAY + 1.0, {0, 255, 0}, "%L", LANG_SERVER, "UJBM_MENU_GAME_TEXT_HNS")
 
 
	server_cmd("jb_block_weapons")
 
 
	new Players[32] 
	new playerCount, i 
	get_players(Players, playerCount, "ac")
	for (i=0; i<playerCount; i++) 
	{
		strip_user_weapons(Players[i])
	}
	set_task(60.0,"cmd_hns_start",TASK_GIVEITEMS)
 
	return PLUGIN_CONTINUE
}


#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.07.2011 14:09

może problemem jest zmiana szybkości gracza po zmianie broni, złapałeś CurWeapon?


  • +
  • -
  • 0

#7 naXe

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 16.07.2011 14:19

current_weapon(Players[i])

			set_user_maxspeed ( Players[i], 0.01)


#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.07.2011 14:23

w kodzie wyżej nie ma tej pierwszej linijki przy ustawieniach dla TT, poza tym samo wywołanie curent_weapon nic mi nie mówi ;P
  • +
  • -
  • 0

#9 naXe

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 16.07.2011 14:28

Dałem tą linijkę :)

@edit
już mi się j*bie :/

Użytkownik naXe edytował ten post 16.07.2011 14:30


#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.07.2011 14:31

z tego kodu co podałeś nie można wywnioskować błędu, pokaż przynajmniej funkcję
current_weapon(id)
jeśli to callback z CurWeapon to zwykłe wywołanie sprawi, że read_data będzie zwracało zera albo coś losowego
  • +
  • -
  • 0

#11 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.07.2011 15:23

public current_weapon(id)
Nie ma tu read_data, więc jest chill :D

ale musisz tu uwzględnić unieruchamianie TT jak mają nie chodzić. Musisz ich jakoś oznaczyć, możesz skorzystać z set_bit()

new gp_Frozen;


set_bit(gp_Frozen, id);
w cmd_hns_start na terrostach

public current_weapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(get_bit(g_PlayerCrowbar, id))
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, _CrowbarModels[1])
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, _CrowbarModels[0])
	}
	else
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, _FistModels[1])
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, _FistModels[0])
	}

	if(get_bit(gp_Fronzen, id))
		set_user_maxspeed(id, 0.01);
	return PLUGIN_CONTINUE
}

No i jak się skończy zabawa to usuń te flagi
clear_bits(gp_Frozenm, id)
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych