Np, chce aby w 6 rundzie odpalił się plugin DM, a już 7 runda byłoby normalnie.
I najlepiej żeby była jakaś informacja na hud'ie.
Dzięki za pomoc
Użytkownik naXe edytował ten post 15.07.2011 23:43
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 15.07.2011 23:42
Użytkownik naXe edytował ten post 15.07.2011 23:43
Napisano 16.07.2011 09:27
Napisano 16.07.2011 09:38
Napisano 16.07.2011 14:30
pause("ac", "plugin.amxx");
unpause("ac", "plugin.amxx");
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Plugin rundy"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"
#define PAUSE_PLUGIN "nazwa_pluginu.amxx"
new RoundNumber, cvar_round, SyncHudObj;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start");
register_event("TextMsg", "round_begin", "a", "2&#Game_C", "2=#Game_will_restart_in");
cvar_round = register_cvar("amx_on_round", "6");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public round_begin()
RoundNumber = 0;
public RoundStart() {
RoundNumber++;
if(RoundNumber == get_pcvar_num(cvar_round)) {
unpause("ac", PAUSE_PLUGIN);
set_hudmessage(100, 255, 100, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 3.0, 0.1, 0.5, -1);
ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj, "Plugin %s zostal wlaczony!", PAUSE_PLUGIN);
}
else
pause("ac", PAUSE_PLUGIN);
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych