Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie nozowki

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 tHo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:47
Offline

Napisano 15.07.2011 12:38

// Nozowka w pierwszej rundzie.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Nozowka (1 runda)"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "Harsay"

new bool:rr = true
new bool:noze = false
new bool:gamec = false

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("TextMsg","rozgrzewka","a","2&#Game_C")	
	register_event("SendAudio", "tt" , "a", "2&%!MRAD_terwin" );
	register_event("SendAudio", "ct" , "a", "2&%!MRAD_ctwin" );	
	register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")		
}

public rozgrzewka() {
	if(rr==true) {
		gamec = true
		noze = true
		ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Runda nozowa!");
	}
}

public tt() {
	if(rr==true) {
		if(gamec==true) {
			noze = false
			rr = false
			ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Terrorysci wygrali runde nozowa!");
			set_task(2.0, "p_res", 0)
		}
		
	}
}

public ct() {
	if(rr==true) {
		if(gamec==true) {
			noze = false
			rr = false
			ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Anty-terrorysci wygrali runde nozowa!");
			set_task(2.0, "p_res", 0)
		}
	}
}

public p_res() {
	if (!rr) {
		server_cmd("sv_restart 1")
		ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #1 Restart");	
		set_task(1.0, "d_res", 0)
	}
}

public d_res() {
	if (!rr) {
		server_cmd("sv_restart 1")
		ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #2 Restart");
		set_task(1.0, "t_res", 0)
	}
}
public t_res() {
	if (!rr) {
		ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #3 Restart");	
		server_cmd("sv_restart 1")
		set_task(1.0, "gamelive", 0)
	}
	
}

public gamelive() {
	if (!rr) {
		ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 ***GAME LIVE***");
	}
}

public switchweapon(id)
{
	if (!noze)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	return PLUGIN_CONTINUE
}	



/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/




Jest to zwykla nozowka na pcozatku mapy i restart. Chcialbym to przerobic zeby miec noz + normalny pistolet, czyli nie tylko nozowka ;) Pomoze ktos?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych