Mam problem właśnie z zapisywaniem obliczeń w których wynik jest zmiennoprzecinkowy. A że chciałem zrobić exp dla wyższych sfer 25% razy większy to na tym przykładzie będę się wzorował
if( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) amount *=No i właśnie niewiem jak to zapisać. float 0.25; 1/4 to głupoty wiem i nie będę dalej wypisywać by się nie ośmieszyć. W c starczało przypisaniu zmiennym float.
Item dający właścicielowi mniejsze obrażenia o 25% zadanych w plecy z noża Item można zrobić na podstawie itemu darksteel(bonus_darksteel) i itemów zmniejszających obrażenia (bonus_redirect) Nie wiem czy dobrze myślę ale public itemu wyglądałby jakoś tak?
public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
if (player_b_knifesteel[attacker] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{
if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
{
//tu chyba jakieś obliczenia
{
change_health(id,player_b_knifesteel[id],0,"")
}
}
}
}
Zalewam? Wiem, ale coś próbuję.
A teraz co napiszę to teraz jest bajką Myślałem jak zrobić itemek który odbija pociski gdy ktoś strzeli właściciela w głowę.Zrobiłoby się to na podstawie ultra_armor któremu można by można przepisać(chodź wątpię bo public fw_traceline jed długi) i zmienić na ultra_helm a w if zadeklarować gdzieś
if (hitplace == HIT_HEAD)hitplace zadeklarować w
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart
new hitplace
Troszkę o dużo się pytam, ale jeżeli ktoś wie coś o tym to może się podzielić innym.