Witam
Chciałbym podmienić modele HAND (dłoni) inne dla T i inne dla CT
i nie mam głowy jakiego pluglinu do tego użyć ?
Tak jak mamy plugin player model to uwzględniam jaki model GRACZA dla danego teamu a tego nie wiem...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Podmiana poszczególnego modelu dla Teamu
Temat rozp.
radek_b11
, 13.07.2011 09:14
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 13.07.2011 09:14
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#2 Gość_deLL_*
Napisano 13.07.2011 11:08
To powinno zadziałać:
Ścieżki modeli dla TT:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#define PLUGIN "Nowe modele rak"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/p_weaponmodel_t.mdl")
precache_model("models/v_viewmodel_t.mdl")
precache_model("models/p_weaponmodel_ct.mdl")
precache_model("models/v_viewmodel_ct.mdl")
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE
new team = get_user_team(id)
new temp[2], weapon = get_user_weapon(id, temp[0], temp[1])
if(weapon == CSW_KNIFE && team == 1)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_viewmodel_t.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_weaponmodel_t.mdl")
}
else if(weapon == CSW_KNIFE && team == 2)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_viewmodel_ct.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_weaponmodel_ct.mdl")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Ścieżki modeli dla TT:
models/p_weaponmodel_t.mdl models/v_viewmodel_t.mdlŚcieżki modeli dla CT:
models/p_weaponmodel_ct.mdl models/v_viewmodel_ct.mdl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych