public OpisKlasy(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
menu_additem(menu, nazwy_klas[i]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yBronie: \w%s^n\yStatystyki: \w%s^n\yDodatkowe Umiejetnosci: \w%s^n%s", nazwy_klas[item+1], bronie_klas[item+1], statystyki_klas[item+1], moce_klas[item+1][79]);
show_menu(id, 1023, opis);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
dodałem nowe tablice i usunąłem tablice opisy_klas..
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",//1
"Komandos",//2
"Strzelec wybo3rowy",//3
"Obronca",//4
"Medyk",//5
"Wsparcie ogniowe",//6
"Saper",//
"Demolitions",//9
"Rusher",//10
"Rambo (Klasa PREMIUM)",//11
"Cichy Komandos (Klasa PREMIUM)",//12
"Spadochroniarz",//13
"Antyterrorysta",//14
"Kapitan (Klasa PREMIUM)",//15
"Ninja",//16
"Terrorysta",//17
"Powstaniec (Klasa PREMIUM)",//18
"Egzekutor",//19
"Morderca",//20
"Telegrafista",//21
"Kolaborant",//22
"Szturmowiec (MAX)",//23
"Lekarz",//24
"Lekarz (Klasa PREMIUM)",//25
"Zawodowiec",//26
"Szeregowy (Klasa PREMIUM)",//27
"Pulkownik",//28
"Latarnik",//29
"Weteran",//30
"Mroczny Ninja",//31
"Zwinny Szeregowy (Klasa PREMIUM)",//32
"Umarly powstaniec",//33
"Zolnierz Poswiecenia (Klasa PREMIUM)",//34
"Wartownik (Klasa PREMIUM)",//35
"Kucacz",//36
"Porucznik",//37
"Helmowiec"//38
};
new const statystyki_klas[][] = {"Brak",
"130hp bazowe | 120% biegu | 100 pancerza",//1
"200hp bazowe | 135% biegu | 100 pancerza",//2
"140hp bazowe | 120% biegu | 100 pancerza",//3
"130hp bazowe | 120% biegu | 150 pancerza",//4
"140hp bazowe | 120% biegu | 100 pancerza",//5
"130hp bazowe | 120% biegu | 75 pancerza",//6
"140hp bazowe | 120% biegu | 100 pancerza",//7
"110hp bazowe | 120% biegu | 100 pancerza",//8
"140hp bazowe | 130% biegu | 75 pancerza",//9
"130hp bazowe | 115% biegu | 150 pancerza",//10
"260hp bazowe | 125% biegu | 120 pancerza",//11
"170hp bazowe | 135% biegu | 110 pancerza",//12
"115hp bazowe | 115% biegu | 90 pancerza",//13
"140hp bazowe | 120% biegu | 130 pancerza",//14
"200hp bazowe | 125% biegu | 100 pancerza",//15
"125hp bazowe | 120% biegu | 130 pancerza",//16
"160hp bazowe | 115% biegu | 60 pancerza",//17
"130hp bazowe | 120% biegu | 110 pancerza",//18
"125hp bazowe | 130% biegu | 120 pancerza",//19
"170hp bazowe | 120% biegu | 130 pancerza",//20
"130hp bazowe | 115% biegu | 120 pancerza",//21
"160hp bazowe | 130% biegu | 130 pancerza",//22
"130hp bazowe | 130% biegu | 130 pancerza",//23
"170hp bazowe | 130% biegu | 130 pancerza",//24
"132hp bazowe | 120% biegu | 120 pancerza",//25
"140hp bazowe | 125% biegu | 120 pancerza",//26
"125hp bazowe | 115% biegu | 120 pancerza",//27
"130hp bazowe | 120% biegu | 120 pancerza",//28
"140hp bazowe | 120% biegu | 80 pancerza",//29
"150hp bazowe | 120% biegu | 100 pancerza",//30
"180hp bazowe | 130% biegu | 90 pancerza",//31
"120hp bazowe | 130% biegu | 110 pancerza",//32
"170hp bazowe | 125% biegu | 130 pancerza",//33
"170hp bazowe | 130% biegu | 130 pancerza",//34
"150hp bazowe | 140% biegu | 100 pancerza",//35
"110hp bazowe | 150% biegu | 50 pancerza",//36
"120hp bazowe | 120% biegu | 95 pancerza"//37
};
new const bronie_klas[][] = {"Brak",
"AWP | SCOUT | DEAGLE",
"DEAGLE",
"AK47 | M4A1",
"M249 | HEGRENADE | FLASHBANG | SMOKEGRENADE",
"UMP45",
"MP5",
"P90",
"AUG | HEGRENADE | FLASHBANG | SMOKEGRENADE",
"M3 | XM1014",
"FAMAS | M249 | HEGRENADE | FLASHBANG | SMOKEGRENADE",
"DEAGLE | HEGRENADE",
"TMP | FLASHBANG",
"M4A1 | USP",
"MP5 | ELITE",
"DEAGLE",
"AK47 | GLOCK18",
"XM1014",
"GALIL | DEAGLE",
"G3SG1",
"M4A1",
"SG552 | HEGRENADE",
"M4A1",
"P90",
"XM1014 | MP5",
"ELITE | DEAGLE",
"M4A1",
"M249 | DEAGLE",
"AK47 | TMP | MP5",
"M4A1",
"FAMAS",
"DEAGLE",
"P90 | DEAGLE",
"AWP | MP5 | P90",
"MP5 | HEGRENADE",
"DEAGLE",
"ELITE",
"GALIL"
};
new const moce_klas[][] = {"Brak",
"50% szansy na natychmiastowe zabicie z AWP",
"Natychmiastowe zabicie z noza",
"Brak",
"Odpornosc na miny",
"Posiada 5 apteczek",
"Posiada 5 rakiet",
"Posiada 5 min",
"Posiada 3 dynamity",
"Brak",
"Za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok, dostaje 1 dynamit",
"Natychmiastowe zabicie z KNIFE i HEGRENADE, nie slychac jego krokow, slabo widoczny",
"Posiada Modul Odrzutowy oraz Spadochron",
"Odpornosc na wszystkie przedmioty",
"Odpornosc na 2 pociski w kazdej rundzie",
"Slaba widocznosc, podwojny skok",
"Obrazenia zwiekszone o 10",
"25% szansy na upuszczenie broni przez przeciwnika",
"Podwojne obrazenia z DEAGLE",
"Za kazde zabojstwo dostaje 25hp",
"Posiada radar z wszystkimi zywymi na mapie",
"Posiada ubranie wroga, 20% szansy na natychmiastowe zabiecie z HE",
"25% szansy na odbicie pocisku w przeciwnika",
"Moze wskrzesic przyjaciela z druzyny",
"10% szansy na natychmiastowe zabicie z XM1014, moze wskrzesic przyjaciela",
"Posiada 50% szansy na odrodzenie po smierci",
"25% szansy na oslepienie wroga",
"Obrazenia z deagle zwiekszone o 15",
"Majac wlaczona latarke widzi niewidzialnych",
"10 wiecej doswiadczenia za zabicie",
"Brak",
"Potrojny skok, słabo widoczny",
"Posiada umiejetnosc wysysania zycia od zadanych obrazen",
"Wybucha po smierci",
"Posiada 50% szans na odrodzenie sie na respie wroga, natychmiastowe zabicie z HE",
"Podczas kucania ma radar i widzi wszystkich na mapie i ma podwojne obrazenia z DEAGLE",
"17% szansy na oslepienie z ELITE, zwiekszone obrazenia o 25% z TMP",
"Nie otrzymuje obrazen skierowanych w glowe"
};
Proszę napisać co zamienić za co.