A wiec czy napisal by mi ktos plugin gdzieki ktoremu po wcisnieciu shifta zamiast chodzic gracz biegal by szybciej od normalnego o 10-20%. Do tego aby bylo to np przez 10 sec a potem regeneracja 10 sec i dalej moze. Cos jak w call of duty Dotego aby znikl model broni i nie mozna bylo by strzelac
Chcialbym aby wskaznij tej energi biegu byl na hud.TAki kreskowany |||||||| cos jak w crysis2. Czy podejmie sie ktos napisanu takeigo czegos?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Szybsze bieganie na shifcie
Temat rozp. NewaX, 12.07.2011 11:58
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.07.2011 11:58
#2
Napisano 12.07.2011 14:52
O ile sie nie myle byl juz poruszany ten temat i ktos z naszych skrypterow kombinuje ;]
#3
Napisano 12.07.2011 20:01
Bo wiem ze jest zrobiony plugin ze afka trzesie jak oddechu nie wstrzyma. A co do tego to nie wiem szukalem na forum ale nic nie znalazlem jak masz linka to podaj do tego tematu
#4 Gość_deLL_*
Napisano 12.07.2011 20:57
Wypróbuj to:
Powinno być szybciej o 20%
Dodano 12 lipiec 2011 - 22:53:
Hmm.. Sprawdziłem, działa trochę dziwnie.
Jak się raz naciśnie SHIFT to idzie szybciej a jak się zmieni broń to powraca do normalności Może ktoś inny wpadnie jak to można zrobić
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "Shift Speed"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward( FM_CmdStart, "FMCmdStart" );
}
public FMCmdStart( id, uc_handle, randseed )
{
new Float:fmove, Float:smove;
get_uc(uc_handle, UC_ForwardMove, fmove);
get_uc(uc_handle, UC_SideMove, smove );
new Float:maxspeed;
pev(id, pev_maxspeed, maxspeed);
new Float:walkspeed = (maxspeed * 0.52);
fmove = floatabs( fmove );
smove = floatabs( smove );
if(fmove <= walkspeed && smove <= walkspeed && !(fmove == 0.0 && smove == 0.0))
{
fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id)+fm_get_user_maxspeed(id)*0.2)
}
}
Powinno być szybciej o 20%
Dodano 12 lipiec 2011 - 22:53:
Hmm.. Sprawdziłem, działa trochę dziwnie.
Jak się raz naciśnie SHIFT to idzie szybciej a jak się zmieni broń to powraca do normalności Może ktoś inny wpadnie jak to można zrobić
#5
Napisano 12.07.2011 23:52
BaQStiC już nie kombinuje zrobiłem to
Użytkownik DarkGL edytował ten post 12.07.2011 23:53
#6
Napisano 13.07.2011 07:57
O tym wlasnie mowilem. Wiedzialem ze gdzies widzialem...
#7
Napisano 13.07.2011 09:58
Ok to trzeba bedize jakos pomyslec z tego co dales na poczatku dobra dzięki.
#8
Napisano 13.07.2011 11:01
spokojnie udostepnie to w najblizszym czasie
#9
Napisano 13.07.2011 11:54
Póki dark nie publikuje trzymajcie to
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define VERSION "0.1"
#define LEET 1337
//#define DEBUG 1
const g_iProg = (0xFF);
const g_iWeaps = (0x1E);
const g_iMaxSpeed = (0x2EE);
const g_iMaxCzas = (0xA);
new g_iMaxPlayers;
new Float:g_fTempMaxSpeed[0x21];
new Float:g_fSprintLeft[0x21];
new const Float:g_fWeaponsSpeed[g_iWeaps + 1]={ //THX 4 DARKGL ZA TABLICE
000.0,
250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0,
250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0,
250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0,
250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0,
230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0,
250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0
};
public plugin_init() {
register_plugin("Szybki bieg", VERSION, "diablix")
g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart", 0);
register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be", "1=1");
set_task(0.4, "taskPrintAmmount", _, _, _, "b");
}
public plugin_cfg() set_cvar_num("sv_maxspeed", g_iMaxSpeed);
public eventCurWeapon(id){
if(g_fTempMaxSpeed[id] >= float(g_iProg)){
set_pev(id, pev_maxspeed, g_fTempMaxSpeed[id]);
client_cmd(id, "cl_forwardspeed ^"%d^"", floatround(g_fTempMaxSpeed[id]));
#if defined DEBUG
client_print(id, 3, "%.1f", g_fTempMaxSpeed[id]);
#endif
}
else{
set_pev(id, pev_maxspeed, g_fWeaponsSpeed[get_user_weapon(id)]);
#if defined DEBUG
client_print(id, 3, "%.1f", g_fWeaponsSpeed[get_user_weapon(id)]);
#endif
}
}
public fwCmdStart(id, iHandle, iSeed){
if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
new Float:fmove, Float:smove;
get_uc(iHandle, UC_ForwardMove, fmove);
get_uc(iHandle, UC_SideMove, smove);
new Float:maxspeed;
pev(id, pev_maxspeed, maxspeed);
new Float:walkspeed = (maxspeed * 0.52);
fmove = floatabs(fmove);
smove = floatabs(smove);
if(fmove <= walkspeed && smove <= walkspeed && !(fmove == 0.0 && smove == 0.0)){
if(g_fSprintLeft[id] >= 0.5){
if(task_exists(id + LEET)) remove_task(id + LEET);
g_fTempMaxSpeed[id] = g_fTempMaxSpeed[id] < 400.0 ? 400.0 : g_fTempMaxSpeed[id];
g_fTempMaxSpeed[id] = g_fTempMaxSpeed[id] < float(g_iMaxSpeed) ? g_fTempMaxSpeed[id] + 10.0 : g_fTempMaxSpeed[id];
set_pev(id, pev_maxspeed, g_fTempMaxSpeed[id]);
client_cmd(id, "cl_forwardspeed ^"%d^"", floatround(g_fTempMaxSpeed[id]));
engclient_cmd(id, "weapon_knife");
g_fSprintLeft[id] -= 0.05;
for(new i = 0 ; i < 0x10 ; i++){
new bitButtons = get_uc(iHandle, UC_Buttons);
new bitOldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
if(!(((1<<3)|(1<<4)|(1<<12)) & (1<<i))){
if((bitButtons & (1<<i))){
if((1<<2) & (1<<i))
set_pev(id, pev_oldbuttons, bitOldbuttons | (1<<i));
else
set_uc(iHandle, UC_Buttons, bitButtons & (~(1<<i)));
return FMRES_SUPERCEDE;
}
}
}
}
else{
g_fTempMaxSpeed[id] = 0.0;
eventCurWeapon(id);
client_print(id, print_center, "Odpocznij chwile!");
}
return FMRES_IGNORED;
}
else{
if(!task_exists(id + LEET)) set_task(1.0, "taskRecoverSprint", id + LEET);
g_fTempMaxSpeed[id] = 0.0;
eventCurWeapon(id);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public taskRecoverSprint(task_id){
new id = task_id - LEET;
g_fSprintLeft[id]++;
if(floatround(g_fSprintLeft[id]) < g_iMaxCzas || floatround(g_fSprintLeft[id]) > g_iMaxCzas){
if(floatround(g_fSprintLeft[id]) < g_iMaxCzas) set_task(1.0, "taskRecoverSprint", id + LEET);
if(floatround(g_fSprintLeft[id]) > g_iMaxCzas) g_fSprintLeft[id] = float(g_iMaxCzas);
}
}
public taskPrintAmmount(){
static id; //statyczna
for(id = 1 ; id <= g_iMaxPlayers ; id++){
if(is_user_alive(id)){
new iSprint = floatround(g_fSprintLeft[id]);
new sSprint[g_iMaxCzas];
while(iSprint >= 1){
iSprint--;
add(sSprint, sizeof sSprint - 1, "*");
}
iSprint = floatround(g_fSprintLeft[id]);
set_hudmessage(iSprint ? 0x64 : 0xFF, iSprint ? 0x48 : 0x0, iSprint ? 0xC : 0x0, 0.01, 0.77, 0, 0.000001, 0.405, 0.000001, 0.000001, -1);
show_hudmessage(id, "SPRINT : [%s]", sSprint);
}
}
}
#10
Napisano 13.07.2011 12:10
o dzięki naprawdę bardzo fajne o to mi chodzilo tylko czy dalo by sie zrobic aby czas biegu mogl by byc ustawiany na cvar? A i jak bys mogl poprawic to przy tych * 2-3 to chyba jako jedna jest bo znika bardzo szybko.
Użytkownik newax edytował ten post 13.07.2011 12:18
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych