Witam. Od razu mówię ze pisze z komórki wiec jakiekolwiek testy kodu sie u mnie Nie odbędą no cóż moja ciekawość niezna granic. Przejdźmy do rzeczy stawiam na mapie jakis obiekt. Chciałbym go jakoś oznakować zeby potem go w łatwy sposób wyszukać poproszę obydwa te kody. + 3 kod który wykona sie jak gracz naciśnie use na tym obiekcie dziekuje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Oznakowanie entu.
Temat rozp. dram, 10.07.2011 22:49
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.07.2011 22:49
Co oferuje?
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
#2
Napisano 11.07.2011 11:41
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define VERSION "0.1"
new g_iTempEnt[33];
public plugin_init() {
register_plugin("Oznacz ent", VERSION, "diablix")
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
}
public fwCmdStart(id, handle){
new bitButtons = get_uc(handle, UC_Buttons);
new bitOldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
if((bitButtons & IN_USE) && !(bitOldbuttons & IN_USE)){
new iEnt, iBody;
get_user_aiming(id, iEnt, iBody);
if(pev_valid(iEnt)){
g_iTempEnt[id] = iEnt;
client_print(id, 3, "Oznakowales element o id = (%d)", iEnt);
}
}
}
Nacsikając E id bytu jest zapisywane do zmiennej g_iTempEnt
#3
Napisano 11.07.2011 21:39
No dobra a jeszcze jak postawić ent na mapie oraz wykonać kod jak na nim używa sie use. 2 czy można postawić model gracza i nim poruszyć tak by np zrobił krok do przodu ?
Co oferuje?
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
#4
Napisano 17.07.2011 14:15
1. Robisz praktycznie to samo co pokazał diablix, lecz zamiast zapisywania id enta do zmiennej wykonujesz swoja funkcje. Poruszać tez się da, ale musisz wybrać jak: albo strzalkami (głupie rozwiazanie gdyz sterujesz dwoma entami na raz) lub bindami np. "+uparrow_ent" "-uparrow_ent" itp. Trzeba jeszcze zanimowac enta i nadać kierunek oraz szybkosc ruchu.
Użytkownik MarWit edytował ten post 17.07.2011 14:18
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych