Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

z public class do call castjak zrobić ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 reev11

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:pawel
  • Lokalizacja:Stanin
Offline

Napisano 10.07.2011 11:39

Witam mam problem dot. modu by 0nyk3

Otóż np. klasa "Mefisto" ma wbudowane skoki +2 ,które również dobrze można zrobić ,aby działały po naładowaniu noża.
I tu moje pytanie czy dało by rade to przerobić ?

case 2:
{
player_class[id] = Mefisto
c_silent[id]=1
c_jump[id]=2
LoadXP(id, player_class[id])
chodzi o c_jump [id]=2 aby było to w public call cast.

Proszę o napisanie jak to przerobić.

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 10.07.2011 11:43

Jak dasz c_jump[id]=2 w call caście to klasa będzie miała tą moc do końca mapy/zmienienia klasy.
  • +
  • -
  • 1

#3 reev11

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:pawel
  • Lokalizacja:Stanin
Offline

Napisano 10.07.2011 12:09

Ale będzie miała do końca mapy po naładowaniu noża ?

#4 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 10.07.2011 12:11

Usuń z tego co podałeś:
c_jump[id]=2


i do callcast'a dodaj:

case Mefisto:
{
c_jump[id]=2
}


+ w RoundStart

if(player_class[id] == Mefisto)
c_jump[id]=0


:) Wtedy ma co rundę usuwane. :)

Użytkownik Dalinor edytował ten post 10.07.2011 12:11

  • +
  • -
  • 1

#5 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 10.07.2011 12:14

Ale będzie miała do końca mapy po naładowaniu noża ?

Tak.

@down
Przecież napisałeś mu to post wyżej...

Użytkownik Onyke edytował ten post 10.07.2011 12:19

  • +
  • -
  • 0

#6 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 10.07.2011 12:16

Jak dasz tak jak ja napisałem to tylko na jedną rundę będzie miał... :)

@UP
Tak, ale on po moim powyższym by przeczytał twój i by wyszło, na to, co ty napisałeś. :) Nie zaszkodzi napisać drugi raz ... :]

Użytkownik Dalinor edytował ten post 10.07.2011 12:22

  • +
  • -
  • 1

#7 reev11

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:pawel
  • Lokalizacja:Stanin
Offline

Napisano 10.07.2011 12:23

i do callcast'a dodaj:

case Mefisto:
{
c_jump[id]=2
}


Jeżeli tak zrobię po nałądowaniu noża nie wyświetli się żadna informacja.
Poniżej podam mój case ale nie wiem czy dobry sprawdzćie czy się nada

case Mefisto:
{
show_hudmessage(id, "[Mefisto] Możesz podskoczyć 3 razy")
c_jump[id]=2
}

#8 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 10.07.2011 12:26

daj tak:
case Mefisto:
{
hudmsg(id,4.0,"[Mefisto] Mozesz podskoczyc 3 razy")
c_jump[id]=2
}

Użytkownik Dalinor edytował ten post 10.07.2011 12:28

  • +
  • -
  • 2

#9 reev11

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:pawel
  • Lokalizacja:Stanin
Offline

Napisano 10.07.2011 12:30

hudmsg(id,4.0,


dlaczego napisałęś hudmsg (id,4.0, jak we wszystkich klasach jest : show_hudmessage(id,

#10 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 10.07.2011 12:31

Bo to jest funkcja z diablo moda, która ustawia od razu czas wyświetlania się informacji :). Poszukaj funkcji:
public hudmsg

w diablo modzie :)
  • +
  • -
  • 0

#11 reev11

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:pawel
  • Lokalizacja:Stanin
Offline

Napisano 10.07.2011 12:37

Jak zwykle błędy

diabloooo.sma(1643) : error 017: undefined symbol "id"
diabloooo.sma(1645) : error 017: undefined symbol "id"
diabloooo.sma(1645 -- 1646) : warning 215: expression has no effect

Mógł byś poprawić ? i napisać co źle zrobię ?

Dodano 10 lipiec 2011 - 13:17:

+ w RoundStart

if(player_class[id] == Mefisto)
c_jump[id]=0


w roundstart zamiast
if(player_class[id] == Mefisto)
dałem
if(player_class[i] == Mefisto)
a zamiast
c_jump[id]=0
dałem
c_jump[i]=0

bo były błędy ,każda klasa tak miała to dobrze zrobiłem ?

Załączone pliki



#12 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 10.07.2011 18:32

Tak dobrze. Zapomniałem, że w diablo modzie, RoundStart ma "i" zamiast "id" ... :) Przepraszam ... ^^
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych