Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodatkowe Obrazenia Z broniPowie mi ktoś jak to zrobić ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 852
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 08.07.2011 14:02

Chcę żeby klasa Killer zadawała dodatkowe obrażenia w procentach .
Proszę mi tylko lekko wytłumaczyć jak to zrobić to powinienem załapać ;P

Lecą + ;* proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 1

#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 08.07.2011 18:45

if(weapon == CSW_xxx)
{
damage += 10;
}


Chyba tak :)
  • +
  • -
  • 0

#3 Gh0st

    :)

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 852
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 08.07.2011 19:11

źle mnie zrozumiałeś ;] Chodziło mi o obrażenia w procentach :*

Jeżeli już idąc po twojej teori to powinno być tak

if(weapon == CSW_xxx)
{
damage *= 0.10;
}


Chyba xD :]
Czy ktoś się zgadza z teorią kolegi wyżej ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 08.07.2011 20:40

if (damage > 0 && weapon == CSW_xxx && player_class[attacker_id] == Killer)
{
new dmg = damage/10
if (is_user_alive(id)) change_health(id,-dmg,0,"")
}


??
  • +
  • -
  • 1

#5 Gh0st

    :)

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 852
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 08.07.2011 20:59

dać to w case mojej klasy ? czy RoundStart ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 08.07.2011 21:28

To raczej w funkcji Śmierci chyba DeathMsg jest w diablo
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#7 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 08.07.2011 23:15

omg ...
w
public Damage(id)


gdzieś pod

if (is_user_connected(attacker_id) && attacker_id != id)

dajemy

if (damage > 0 && weapon == CSW_xxx && player_class[attacker_id] == Killer)
{
new dmg = damage/10
if (is_user_alive(id)) change_health(id,-dmg,0,"")
}


i juz .

małe wytłumaczenie
jeśli damage jest większe niż 5 a klasa atakująca to Killer to zabiera nam dodatkowo 1/10 damage czyli 10% więcej

np
new dmg = damage/5 = 1/5 czytaj 20% itp ..
  • +
  • -
  • 1

#8 Gh0st

    :)

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 852
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 09.07.2011 09:38

Temat do zaknięcia ;d i po co OMG ...

2 posty wyżej .:
Nie może być w deathMsg bo event deathmsg jest wywyłany już po śmierci/zabiciu ;* chyba
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych