Chcę żeby klasa Killer zadawała dodatkowe obrażenia w procentach .
Proszę mi tylko lekko wytłumaczyć jak to zrobić to powinienem załapać
Lecą + ;* proszę o pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dodatkowe Obrazenia Z broniPowie mi ktoś jak to zrobić ?
Temat rozp. Gh0st, 08.07.2011 14:02
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.07.2011 14:02
Questy do CodMod'a | Statystyki DiabloModCore | Sklep Automatyczny Counter-Strike
byCZUS to mój autorytet
byCZUS to mój autorytet
#2
Napisano 08.07.2011 18:45
if(weapon == CSW_xxx)
{
damage += 10;
}
Chyba tak
#3
Napisano 08.07.2011 19:11
źle mnie zrozumiałeś ;] Chodziło mi o obrażenia w procentach
Jeżeli już idąc po twojej teori to powinno być tak
Chyba
Czy ktoś się zgadza z teorią kolegi wyżej ?
Jeżeli już idąc po twojej teori to powinno być tak
if(weapon == CSW_xxx)
{
damage *= 0.10;
}
Chyba
Czy ktoś się zgadza z teorią kolegi wyżej ?
Questy do CodMod'a | Statystyki DiabloModCore | Sklep Automatyczny Counter-Strike
byCZUS to mój autorytet
byCZUS to mój autorytet
#4
Napisano 08.07.2011 20:40
if (damage > 0 && weapon == CSW_xxx && player_class[attacker_id] == Killer)
{
new dmg = damage/10
if (is_user_alive(id)) change_health(id,-dmg,0,"")
}
??
#5
Napisano 08.07.2011 20:59
dać to w case mojej klasy ? czy RoundStart ?
Questy do CodMod'a | Statystyki DiabloModCore | Sklep Automatyczny Counter-Strike
byCZUS to mój autorytet
byCZUS to mój autorytet
#6
Napisano 08.07.2011 21:28
To raczej w funkcji Śmierci chyba DeathMsg jest w diablo
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964
#7
Napisano 08.07.2011 23:15
omg ...
w
gdzieś pod
dajemy
i juz .
małe wytłumaczenie
jeśli damage jest większe niż 5 a klasa atakująca to Killer to zabiera nam dodatkowo 1/10 damage czyli 10% więcej
np
new dmg = damage/5 = 1/5 czytaj 20% itp ..
w
public Damage(id)
gdzieś pod
if (is_user_connected(attacker_id) && attacker_id != id)
dajemy
if (damage > 0 && weapon == CSW_xxx && player_class[attacker_id] == Killer)
{
new dmg = damage/10
if (is_user_alive(id)) change_health(id,-dmg,0,"")
}
i juz .
małe wytłumaczenie
jeśli damage jest większe niż 5 a klasa atakująca to Killer to zabiera nam dodatkowo 1/10 damage czyli 10% więcej
np
new dmg = damage/5 = 1/5 czytaj 20% itp ..
#8
Napisano 09.07.2011 09:38
Temat do zaknięcia ;d i po co OMG ...
2 posty wyżej .:
Nie może być w deathMsg bo event deathmsg jest wywyłany już po śmierci/zabiciu ;* chyba
2 posty wyżej .:
Nie może być w deathMsg bo event deathmsg jest wywyłany już po śmierci/zabiciu ;* chyba
Questy do CodMod'a | Statystyki DiabloModCore | Sklep Automatyczny Counter-Strike
byCZUS to mój autorytet
byCZUS to mój autorytet
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych