Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Magazyn i natywy...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.07.2011 20:43

Siemanko...
Mam taki plugin:
Wklejka 131006727611795 - AMXX.pl: Support AMX Mod X

i chciałem dodać do niego natywy, którymi mógłbym pobrać nazwy przedmiotów z magazynu.
Wzorowałem się pluginie wytrzymałości perku...
Więc dodałem w środku:

public Pobierz1(id)
return napis1[id];

public Pobierz2(id)
return napis2[id]

public Pobierz3(id)
return napis3[id]


I na początku:

public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_perk1", "Pobierz1", 1);
register_native("cod_get_perk2", "Pobierz2", 1);
register_native("cod_get_perk3", "Pobierz3", 1);
}


Jednak plugin się nie kompilował więc przeniosłem:

	new napis1[64];
new napis2[64];
new napis3[64];


na początek pluginu (pod
new vault;
new PerkSlot1[33];
new PerkSlot2[33];
new PerkSlot3[33];
new nazwaPerkSlot1[33];
new nazwaPerkSlot2[33];
new nazwaPerkSlot3[33];
new klasa_gracza[33];
new nazwa_gracza[33];
new cvar_typ_zapisu;
new typ_zapisu;

)

Efekt? Kompilacja udana...

Dalej w QTM_CodMod dodałem w linijce pokaz informacje coś takiego:

...^n[%s | %s | %s]^n..., ..., cod_get_perk1, cod_get_perk2, cod_get_perk3...)


A na początku:
native cod_get_perk1
native cod_get_perk2
native cod_get_perk3


I co? I g... Nie działało :P Zamiast tego w pluginie, który to wyświetlał w miejscu, w którym powinny pojawić się nazwy perków miałem... nazwy plików dźwiękowych...

Więc... Jak mogę to dodać? Co znów źle zrobiłem (wiem, że wszystko, ale cóż :P)?
  • +
  • -
  • 0

#2 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.07.2011 21:26

napis1, napis2, napis3 daj na swoje miejsce.
public Pobierz1(id)          return napis1[id];            public Pobierz2(id)          return napis2[id]            public Pobierz3(id)          return napis3[id]


Zamiast return napis1[id] daj return PerkSlot1[id], itd. z resztą zrób.

Powinno śmigać.
  • +
  • -
  • 0

#3 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.07.2011 22:19

To nie prościej zrobić tablice i jej elementy zwracać jednym natywem ?

public PobierzNapis(params)
return napis[get_param(1)][get_param(2)];


PobierzNapis(id, numernapisu);
  • +
  • -
  • 0

#4 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.07.2011 22:25

Nie śmiga... Może sma dam... Łatwiej będzie...

Po włożeniu perku do slotu 1. znów wyświetla się nazwa jakiegoś pliku, po wyjęciu znika... A po włożeniu do dwóch pozostałych pojawiają się większe odstępy między 1 | 2 | 3...


Edit: Diablix, no może i prościej... Alee... Chyba nie do końca wiem jak tego dokonać :F I jak to później wyświetlić...

Załączone pliki


Użytkownik kisiel96 edytował ten post 07.07.2011 22:27

  • +
  • -
  • 0

#5 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.07.2011 22:07

Natywy wpisałeś do codmod.inc ? I uważasz, że tak jest poprawnie ? Nie... Zrób nowy plik, np. codmod_magazyn.inc i tam je wpisz i w QTM_CodMod.sma daj #include <codmod_magazyn>
Ale najlepiej to wpleć ten magazyn do silnika coda. Za mało natywów, najlepiej wyjdzie ci na wplecieniu do silnika i wtedy byś wpisał w hudzie: nazwaPerkSlot1[id]

Diablixa sposób jest dobry, ale trzeba cały kod przerobić i wtedy zmiana slotów to kwestia jednej cyferki.
  • +
  • -
  • 0

#6 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 12.07.2011 08:03

Jeśli robisz sposobem diablix'a to ustaw argument "style" na 0 podczas rejestracji natywu
  • +
  • -
  • 0

#7 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.07.2011 10:40

Natywy wpisałeś do codmod.inc ? I uważasz, że tak jest poprawnie ? Nie... Zrób nowy plik, np. codmod_magazyn.inc i tam je wpisz i w QTM_CodMod.sma daj #include <codmod_magazyn>
Ale najlepiej to wpleć ten magazyn do silnika coda. Za mało natywów, najlepiej wyjdzie ci na wplecieniu do silnika i wtedy byś wpisał w hudzie: nazwaPerkSlot1[id]

Diablixa sposób jest dobry, ale trzeba cały kod przerobić i wtedy zmiana slotów to kwestia jednej cyferki.


Nie dopisywałem...
Po co?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych