Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie da się zabić z HE.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Snapp

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 07.07.2011 14:35

Szukam pluginu który NIE UMOŻLIWI zabicie SIEBIE z He.
Proszę o pomoc :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.07.2011 14:41

Plugin robi tak że nie możemy się z niczego zabić:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>


#define PLUGIN "Nie zabijam sie juz"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fili:P"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(HamTakeDamage, "player", "he", 0)
}
public he(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(this==idinflictor)
{
SetHamParamFloat(4, 0.0);
}
}

  • +
  • -
  • 0

#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.07.2011 15:22

Zdecydowanie nie tak, to jest ok:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>


#define PLUGIN "Nie zabijam sie juz"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fili:P"


public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "he", 0)
}
public he(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(damagebits&(1<<24) &&  idattacker == this)
        {
                SetHamParamFloat(4, 0.0);
                return HAM_HANDLED;
        }
        return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#4 Snapp

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 07.07.2011 15:28

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.

Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team



nokillhe.sma(15) : error 017: undefined symbol "HamTakeDamage"

nokillhe.sma(15) : warning 215: expression has no effect

nokillhe.sma(15) : warning 215: expression has no effect

nokillhe.sma(15) : warning 215: expression has no effect

nokillhe.sma(15) : error 001: expected token: ";", but found ")"

nokillhe.sma(15) : error 029: invalid expression, assumed zero

nokillhe.sma(15) : fatal error 107: too many error messages on one line



Compilation aborted.

4 Errors.


  • +
  • -
  • 0

#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 07.07.2011 15:40

Dałeś include "hamsandwich"?


A co do kodu, to nie lepiej tak...?
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>


#define PLUGIN "Nie zabijam sie juz"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fili:P"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "he", 0)
}
public he(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits&(1<<24) && idattacker == this)
return HAM_SUPERCEDE;

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik sebul edytował ten post 07.07.2011 16:08

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.07.2011 15:41

podłogi zabrakło Ham_TakeDamage, nie zauważyłem
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych