Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmienna float - problem z zapisaniem.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 07.07.2011 10:46

Witam. Mam zmienną float i gdy próbuje ją zapisać do nvault. Wyskakują mi przy tym errory.

Więc mam pytanie. Jak zapisać zmienną float do nvault lub jak zmienną zwykłą (nie float) sprowadzić do floatu w celu obliczenia jakiejś wartości?

Dzięki za pomoc.

Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 07.07.2011 10:47

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 08.07.2011 11:00

jak zmienną zwykłą (nie float) sprowadzić do floatu

float
new num = 3;
new Float:fnum = 3.0;
new Float:wynik = fnum + float(num);
A co do zapisu to formatujesz używając %f
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych