Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmianne - gracz popełnił samobójstwo


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 05.07.2011 19:54

Witam. Szukam zmiennej która zwróci z evencie śmierci (DeathMsd), że gracz popełnił samobójstwo/przeszedł na specta/wpisał kill w konsoli(potrzebne na te trzy).

Dzięki za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 05.07.2011 20:04

W przypadku zabicia się np: o podłogę
ID zabójcy jest równe ID Serwera czyli po prostu 0

W przypadku kill w konsoli
ID zabójcy jest równe ID Zabitego czyli samobójcy
  • +
  • -
  • 1

#3 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 05.07.2011 20:34

No właśnie nie wiem jak tę sprawę załatwić. Mam exp moda i funkcja Death wygląda tak:

public Death()
{
	new iKiller = read_data(1);
	new iVictim = read_data(2);     
	new gNumExp = get_pcvar_num(cKill);
	
	new Kid[32],Vid[32];
	get_user_name(iKiller, Kid, 31);
	get_user_name(iVictim, Vid, 31);        
	iExp[iKiller] += gNumExp;
	
	set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
	ShowSyncHudMsg(iKiller, SyncHudObj, "+%i", gNumExp);
	
	SprawdzPoziom(iKiller);
}

Gdy gracz się zabije sam daje mu expa. Jak temu zapobiec?

Dodano 05 lipiec 2011 - 20:40:
poradziłem sobie. Wystarczyło dodać:

if(!is_user_alive(iKiller) || !is_user_connected(iKiller))
		return PLUGIN_CONTINUE;

Do funkcji, ale dzięki za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#4 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 05.07.2011 20:46

warunek bardziej powinien wyglądać tak dla tych dwóch rzeczy
if(iKiller == iVictim || iKiller == 0)
    return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 2

#5 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 06.07.2011 07:02

To też dodam, na wszelki wypadek.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych