Witam. Szukam zmiennej która zwróci z evencie śmierci (DeathMsd), że gracz popełnił samobójstwo/przeszedł na specta/wpisał kill w konsoli(potrzebne na te trzy).
Dzięki za pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zmianne - gracz popełnił samobójstwo
Temat rozp. Sniper Elite, 05.07.2011 19:54
4 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 05.07.2011 20:04
W przypadku zabicia się np: o podłogę
ID zabójcy jest równe ID Serwera czyli po prostu 0
W przypadku kill w konsoli
ID zabójcy jest równe ID Zabitego czyli samobójcy
ID zabójcy jest równe ID Serwera czyli po prostu 0
W przypadku kill w konsoli
ID zabójcy jest równe ID Zabitego czyli samobójcy
#3
Napisano 05.07.2011 20:34
No właśnie nie wiem jak tę sprawę załatwić. Mam exp moda i funkcja Death wygląda tak:
Gdy gracz się zabije sam daje mu expa. Jak temu zapobiec?
Dodano 05 lipiec 2011 - 20:40:
poradziłem sobie. Wystarczyło dodać:
Do funkcji, ale dzięki za pomoc.
public Death() { new iKiller = read_data(1); new iVictim = read_data(2); new gNumExp = get_pcvar_num(cKill); new Kid[32],Vid[32]; get_user_name(iKiller, Kid, 31); get_user_name(iVictim, Vid, 31); iExp[iKiller] += gNumExp; set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(iKiller, SyncHudObj, "+%i", gNumExp); SprawdzPoziom(iKiller); }
Gdy gracz się zabije sam daje mu expa. Jak temu zapobiec?
Dodano 05 lipiec 2011 - 20:40:
poradziłem sobie. Wystarczyło dodać:
if(!is_user_alive(iKiller) || !is_user_connected(iKiller)) return PLUGIN_CONTINUE;
Do funkcji, ale dzięki za pomoc.
#4
Napisano 05.07.2011 20:46
warunek bardziej powinien wyglądać tak dla tych dwóch rzeczy
if(iKiller == iVictim || iKiller == 0) return PLUGIN_CONTINUE;
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych