Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wykrywanie u gracza cichego chodzenia


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.07.2011 18:44

stock bool:userShift(id){
	return ( pev(id,pev_gaitsequence) == 3);
}
nie jest to metoda świetna ale co zrobić zwróci false gdy gracz skacze lub kuca mimo że trzyma shift
  • +
  • -
  • 1

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.07.2011 18:50

Możesz dopiąć też to:
[HowTo] Detect Holding Walk Button (CS 1.6) - AlliedModders
  • +
  • -
  • 0

#3 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.07.2011 15:42

stock bool:userShift(id){
	return ( pev(id,pev_gaitsequence) == 3);
}
nie jest to metoda świetna ale co zrobić zwróci false gdy gracz skacze lub kuca mimo że trzyma shift


Oczywiście to jeszcze zależy od numeracji w animacjach modelu :)
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.07.2011 23:54

akurat nie :) numer animacji jest zawsze taki sam przynajmniej dla modelu gracza nawet jeśli jest on zmieniony
  • +
  • -
  • 0

#5 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.07.2011 11:36

Hmm dziwna sprawa, u siebie jak testowałem to wykrywało często nawet przy normalnym biegu :D Tak jakbym się rozpędzić musiał :)
  • +
  • -
  • 0

#6 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 29.10.2013 19:37

A nie lepiej sprawdzić to za pomocą prędkości ?( sprawdzic czy maxymalna prędkość jest mniejsza albo równa przez 60~80%aktualnej prędkości ? ) I czy zawsze ta funkcja działa ? ( Pytanie sądzone po postach wyżej )

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.10.2013 12:31

A nie lepiej sprawdzić to za pomocą prędkości ?

 

Prędkość jest zależna od ustawień klienta


  • +
  • -
  • 0

#8 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 09.11.2013 22:41

Dobra rzecz i oczywiście tak jak coś dla innych potrzeba :)

#include <fakemeta>

  ;)

Chociaż prawda, z na prethinku nie tylko na shift ale i przy rozpędzaniu łapie :/  


  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#9 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 18.09.2014 04:18

Minął już rok, a więc łopata w dłoń i odkopujemy^^ 

Pod shiftem mam kucanie, a więc get_user_button & IN_DUCK

 

Czy ja jestem zbyt pijany?:D


  • +
  • -
  • 0

#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 18.09.2014 11:21

chodzi o klawisz który odpowiada za ciche chodzenie a nie konkretnie że shift


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.09.2014 11:41

Propozycje na lepszą nazwę tematu :D ?


  • +
  • -
  • 0

#12 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 18.09.2014 12:01

Wykrywanie u gracza cichego chodzenia?


  • +
  • -
  • 0

#13 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 18.09.2014 14:23

Podczas chodzenia ustaje rytmiczna zmiana pev_leftstep czy jakos tak, ktory miedzy innymi odpowiada za to czy uslyszymy krok lewej nogi. Tyle, ze nie przybiera ani zawsze 0 ani zawsze 1, zostaje na tej, ktora akurat byla. Moze ktos cos wymysli:)


  • +
  • -
  • 0

#14 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 19.09.2014 09:15

Drobna podpowiedź: zmiany pev_leftstep odpowiadają prędkości chodu gracza (nie poruszania, ale chodu, więc nie zadziała to na bh i ogólnie w powietrzu albo w w wodzie). I na podstawie pev_leftstep można wykrywać speedhacka :)
  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych