Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mam problem z new_codChce zrobić nową klase z mocą


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 GameMaster

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Moszczenica
Offline

Napisano 04.07.2011 20:05

Chciałem zrobić nowa klasę na new_cod żeby miała moc tak jak ożywienie kolesia z teamy a nazwa obojętna albo żeby była niewidoczna z deaglem i miała 1/6 na natychmiastowe zabicie z deagla !!

PROSZĘ O POMOC Z GÓRY DZIĘKUJĘ
  • +
  • -
  • 0

#2 Speed

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:23
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 06.07.2011 18:43

Napisz tu :
Pluginy i Mody
Zrobi ci taka klase
tylko to jest chyba platne

#3 GameMaster

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Moszczenica
Offline

Napisano 06.07.2011 20:07

ja chciałbym darmowe proszę o pomoc !!!
  • +
  • -
  • 0

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 06.07.2011 20:23

Masz.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Lolek"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RPK. Shark"

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Lolek";
new const opis[] = "Niewidzialny z deaglem, ma z niego 1/6";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, "VERSION", "AUTHOR");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}


public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if(get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych