Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu "na klawisz"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.07.2011 12:15

Witam... Zrobiłem sobie prosty plugin - szybkie menu, w którym są najpotrzebniejsze komendy ;)
Jednak chciałbym, żeby było jeszcze szybsze - tzn. chciałbym aby pod klawiszami Z i X się ono otwierało z automatu... Niestety: dodanie takiej linijki w kodzie nic nie daje...:
register_clcmd("radio2", "SzybkieMenu");

register_clcmd("radio1", "SzybkieMenuCod");


Po wciśnięciu odpowiednich klawiszy otwiera się menu standardowych komend radia (Go, Go, Go; Stick together itp...).
Dlaczego?

Żeby było śmieszniej - po wpisaniu /menu bądz /menucod - pacjent żyje i ma się dobrze (tzn. działa - menu się otwiera i można wybrać odpowiednią opcję) :P

Moje całe wypociny: Załączony plik  szybkiemenu.sma   5,13 KB  45 Ilość pobrań
  szybkiemenu.amxx
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.07.2011 12:54

U mnie działa jak powinno...

#3 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 04.07.2011 13:00

W funkcji wykonywanej przez komendy radio1 i radio2 dodaj na końcu
return PLUGIN_HANDLED;
Powinno Zadziałać
  • +
  • -
  • 1

#4 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.07.2011 13:06

U mnie działa jak powinno...


No a u mnie nie :F

W funkcji wykonywanej przez komendy radio1 i radio2


W sensie, że w 118 i 234 linijce?

Zamieniłem zamiast PLUGIN_CONTINUE na PLUGIN_HANDLED - dalej nie działa :P
  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.07.2011 13:24

W 42 u 61... Pod menu_display(id, menu); i menu_display(id, menucod);

A może masz jakiś plugin co zmienia jakoś radio wgrany i w plugins.ini masz pod tym szybkim menu?

Użytkownik deLL edytował ten post 04.07.2011 13:25


#6 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.07.2011 13:40

Dobra działa :P Dodałem to co mówiliście w miejscu, o którym pisaliście :) Plusiki dla was ;]
  • +
  • -
  • 0

#7 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.07.2011 13:47

Boże : o
Gorzej się chyba tego menu nie dało zrobić? Radzę poczytać jak się je tworzy.. Zrobiłeś takim sposobem, i tak dużo tych klamr, że...
Masz -> Wklejka #557050 | Wklej.org

#8 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.07.2011 14:26

Gorzej się chyba tego menu nie dało zrobić?

Dało. Twoje nie działa :P (tzn. nie działa radio1 i radio 2)

Może faktycznie w cejsach nie potrzebnie podwójne klamry dałem... Działa? Działa, dziękuje do widzenia :P Jednak... Zastanawia mnie to w twoim kodzie:

public menu(id)
{
SzybkieMenu(id);
return PLUGIN_CONTINUE; // nawiasem - żeby działało powinno być return PLUGIN_HANDLED :P
}

public menu2(id)
{
SzybkieMenuCod(id)
return PLUGIN_CONTINUE; // nawiasem - żeby działało powinno być return PLUGIN_HANDLED :P
}


Po co to jest? Nie prościej od razu przejść do SzybkieMenu(id) i SzybkieMenuCod(id)?
Dalej... Czemu oba menu mają inaczej skonstruowany wybór? Tzn. 1.:
public SzybkieMenu_Handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 0:

2.
public SzybkieMenuCod_Handler(id, menucod, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menucod);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:{

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych