Widzialem raz na serwie plugin, jak ktos mnie z teamu oslepil to w sayu byl
oslepil cie ...
a jak kogos sie z wlasnego teamu to pisze
oslepiles...
mniej wiecej
z gory dzięki za znalezienie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
info o oslepieniuplugin ktory pokazuje w sayu jesli cie ktos z wlasnego teamu oslepil
Temat rozp. Malinaaa., 04.07.2011 10:26
1 odpowiedź w tym temacie
#2
Napisano 04.07.2011 11:29
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Flash Snitch"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
#define ID 3322
new msg_saytext
new g_flasher
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
msg_saytext = get_user_msgid("SayText")
register_event("ScreenFade", "ScreenFade", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
register_event("23", "TEMPENTITY", "a", "1=5", "6=25", "7=6")
register_forward(FM_SetModel, "SetModel")
}
public SetModel(ent, model[])
{
if(equal(model, "models/w_flashbang.mdl"))
{
static owner
owner = pev(ent, pev_owner)
if(owner)
{
set_task(1.52,"get_flasher", ID + owner)
}
}
}
public TEMPENTITY()
{
set_task(0.05, "reset_flasher")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public reset_flasher()
{
g_flasher = 0
}
public get_flasher(id)
{
g_flasher = (id - ID)
}
public ScreenFade(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(id != g_flasher && get_user_team(id) == get_user_team(g_flasher))
{
static name[33], message[128]
get_user_name(g_flasher, name, 32)
formatex(message, 127, "^x04[MLEKO] ^x01Zostales oslepiony przez ^x03%s", name)
print_that(id, message)
get_user_name(id, name, 32)
formatex(message, 127, "^x04[MLEKO] ^x01Wlasnie Oslepiles ^x03%s", name)
print_that(g_flasher, message)
}
}
}
stock print_that(id, text[])
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msg_saytext, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_string(text)
message_end()
}
Proszę
Użytkownik steez edytował ten post 04.07.2011 11:30