Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa cod modZrobiłem klase

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZaKlAdNiK.

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:15
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Świdnica ZdolnyŚląsk
Offline

Napisano 03.07.2011 19:24

Witam Mam pewien problem z dodaniem Do Mojej Klasy 1/2 z Kosy , Mógł by Ktoś mi w tym Pomóc . Dołączona grafika

Oto .SMA

/* Plugin by ZaKlAdNiK */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new const nazwa[] = "Samuraj (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Samuraj posiada miecz samurajski , Deagle , 1 he ,Natychmiastowe zabicie z noza(PPM) .";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, RED, "Klasa Samuraj Stworzona Przez ZaKlAdNiK"); 
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)) 
        {
                ColorChat(id, RED, "To jest Klasa Premium")
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_user_footsteps(id, 0);
	ma_klase[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
        precache_model("models/knife/p_knife.mdl");
        precache_model("models/knife/v_knife.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);

        if(ma_klase[id])
        {
                if(weapon == CSW_KNIFE)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knife/v_knife.mdl")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/knife/p_knife.mdl")
                }
        }
}

Za Pomoc Dziękuje .

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 03.07.2011 19:30

/* Plugin by ZaKlAdNiK */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Samuraj (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Samuraj posiada miecz samurajski , Deagle , 1 he , 1/2 z noza (PPM) .";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "Klasa Samuraj Stworzona Przez ZaKlAdNiK");
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))
{
ColorChat(id, RED, "To jest Klasa Premium")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/knife/p_knife.mdl");
precache_model("models/knife/v_knife.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knife/v_knife.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/knife/p_knife.mdl")
}
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 ZaKlAdNiK.

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:15
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Świdnica ZdolnyŚląsk
Offline

Napisano 03.07.2011 19:33

Na stepujący błąd jest taki .Dołączona grafika


H.sma(45) : error 017: undefined symbol "set_user_footsteps"

1 Error.
Could not locate output file H.amxx (compile failed).

#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 03.07.2011 19:37

Dodaj pod #include <hamsandwich>
#include <fun>

Użytkownik MarWit edytował ten post 03.07.2011 19:38

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#5 ZaKlAdNiK.

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:15
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Świdnica ZdolnyŚląsk
Offline

Napisano 03.07.2011 19:40

Dołączona grafika Wielkie Dzięki .





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych