Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Debug pluginu respawn.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raitaa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:142
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 03.07.2011 18:41

respawntest1.amxx debug

L 07/03/2011 - 18:53:27: Start of error session.
L 07/03/2011 - 18:53:27: Info (map "deathrun_coldzone") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110703.log")
L 07/03/2011 - 18:53:27: [FUN] Player out of range (128)
L 07/03/2011 - 18:53:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "respawntest1.amxx")
L 07/03/2011 - 18:53:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 07/03/2011 - 18:53:27: [AMXX] [0] textxoq2mX.sma::player_giveitems (line 105)
L 07/03/2011 - 18:53:29: [FUN] Player out of range (128)
L 07/03/2011 - 18:53:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "respawntest1.amxx")
L 07/03/2011 - 18:53:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 07/03/2011 - 18:53:29: [AMXX] [0] textxoq2mX.sma::player_giveitems (line 105)
L 07/03/2011 - 18:54:40: [FUN] Player out of range (128)
L 07/03/2011 - 18:54:40: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "respawntest1.amxx")
L 07/03/2011 - 18:54:40: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 07/03/2011 - 18:54:40: [AMXX] [0] textxoq2mX.sma::Player_giveitems (line 105)
L 07/03/2011 - 18:56:41: [FUN] Player out of range (128)
L 07/03/2011 - 18:56:41: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "respawntest1.amxx")
L 07/03/2011 - 18:56:41: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 07/03/2011 - 18:56:41: [AMXX] [0] textxoq2mX.sma::Player_giveitems (line 105)
L 07/03/2011 - 19:04:39: [FUN] Player out of range (128)
L 07/03/2011 - 19:04:40: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "respawntest1.amxx")
L 07/03/2011 - 19:04:40: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 07/03/2011 - 19:04:40: [AMXX] [0] textxoq2mX.sma::Player_giveitems (line 105)


Mógłby ktoś naprawić mi ten plugin? Ja osobiście nie znam się na programowaniu i nie chce nic w tym zepsuć. ;f


tak wygląda "owy" plugin:

/* AMXX Mod script.
*
* (c) Copyright 2004, developed by Geesu
* This file is provided as is (no warranties).
*
* Changelog
* 1.1:
*   Added /respawn command to spawn a player if they're dead
*   Added a public cvar
* 1.0:
*    Pistols are now given to players when they respawn
*    sv_checkpistols cvar added, if this is set to 0, then players will always spawn with a pistol, otherwise they will only spawn with a pistol when it is not scoutzknivez and not a ka map
*    sv_respawn cvar added, set this to 0 to disable the plugin
*/

new const VERSION[] =    "1.1"

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define DISABLE_CS 0

// team ids
#define UNASSIGNED 0
#define TS 1
#define CTS 2
#define AUTO_TEAM 5

new bool:g_PistolsDisabled = false

public plugin_init(){

    register_plugin("Respawn Forever", VERSION, "Pimp Daddy (OoTOAoO)")

    register_event("DeathMsg","on_Death","a")
   
    register_cvar("sv_checkpistols", "1")
    register_cvar("sv_respawn", "1")
    register_cvar("respawn_forever_version", VERSION, FCVAR_SERVER)

    register_clcmd("say","on_Chat")
    register_clcmd("say_team","on_Chat")
}

public on_Chat(id)
{
    if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
    {
        client_print(id, print_chat, "* Respawn plugin disabled")
        return PLUGIN_CONTINUE
    }

    new szSaid[32]
    read_args(szSaid, 31)

    if (equali(szSaid,"^"/respawn^"") || equali(szSaid,"^"respawn^""))
    {
        spawn_func(id)
    }
}

public check_pistols()
{
    /* Determine if we should give players a pistol or not */
    if ( get_cvar_num("sv_checkpistols") )
    {
        set_task(1.0, "check_pistols")
        new mapname[32]
        get_mapname(mapname,31)
        if ( containi(mapname,"ka_")!=-1 || containi(mapname,"scoutzknivez")!=-1 )
                g_PistolsDisabled = true
    }
}

public spawn_func(id)
{
    new parm[1]
    parm[0]=id
   
    /* Spawn the player twice to avoid the HL engine bug */
    set_task(0.5,"player_spawn",72,parm,1)
    set_task(0.7,"player_spawn",72,parm,1)

    /* Then give them a suit and a knife */
    set_task(0.9,"player_giveitems",72,parm,1)
}

public on_Death()
{
    if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
        return PLUGIN_CONTINUE
   
    new victim_id = read_data(2)
   
    spawn_func( victim_id )

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_giveitems(parm[1])
{
    new id = parm[0]

    give_item(id, "item_suit")
    give_item(id, "weapon_knife")

    /* Determines if a players should be given a pistol */
    if ( !g_PistolsDisabled )
    {
        new wpnList[32] = 0, number = 0, bool:foundGlock = false, bool:foundUSP = false
        get_user_weapons(id,wpnList,number)
       
        /* Determine if the player already has a pistol */
        for (new i = 0;i < number;i++)
        {
            if (wpnList[i] == CSW_GLOCK18)
                foundGlock = true
            if (wpnList[i] == CSW_USP)
                foundUSP = true
        }
       
        /* Give a T his/her pistol */
        if ( get_user_team(id)==TS && !foundGlock )
        {
                give_item(id,"weapon_knife")
                //give_item(id,"weapon_glock18")
                // give_item(id,"ammo_9mm")
                // give_item(id,"ammo_9mm")
        }
        /* Give a CT his/her pistol */
        else if ( get_user_team(id)==CTS && !foundUSP )
        {
                give_item(id,"weapon_usp")
                give_item(id,"ammo_45acp")
                give_item(id,"ammo_45acp")
        }
    }

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_spawn(parm[1])
{
    spawn(parm[0])
}

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_118301_000000_FFFFFF_000000.png
 


#2 n0ize xD

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Mateusz..
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 04.07.2011 12:45

Polecam plugin CSDM

Załączone pliki


Użytkownik n0ize xD edytował ten post 04.07.2011 12:46


#3 MenTo(S)

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:171
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 04.07.2011 12:49

Chyba musisz zmienic "give_item" na "fm_give_item"
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych