Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Problem ze zrobieniem klasy
#1
Napisano 03.07.2011 15:34
Down[MegaPremium]
Chciałbym aby ona byla taka:
ma 1hp, mniejsza gravitacje taka jak bym wpisał sv_gravity 300, tylko noz , 1/1 z noza, by była niewidzialna i zeby nawet tego cienia pod nogami nie bylo widac (cos takiego jak stalker ring na diablo)
Za pomoc plusik ;D
#2
Napisano 03.07.2011 15:52
#3
Napisano 03.07.2011 16:06
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Down";
new const opis[] = "Ma 1 hp, slabo widoczy, 1/1 z kosy PPM";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_task(0.5, "UstawStalker", id)
}
public UstawStalker(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
set_user_health(id, 1);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}
takie cos dla new coda ale nie wiem jak gravite zrobic
Użytkownik Aard edytował ten post 03.07.2011 16:11
#4
Napisano 03.07.2011 17:14
Załączone pliki
#5
Napisano 04.07.2011 13:43
Jakbys mogl to proszę popraw bo ja sie na takich rzeczach nie znam ;//
#6
Napisano 04.07.2011 13:50
Stworzenie klasy[Nowy CodMOD] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#7
Napisano 04.07.2011 14:26
Hmmm, już wiem co zrobiłem źle tylko pozwól że jutro to zrobię bo dziś nie mam już czasu. Tylko te 1/1 z kosy nie wiem dlaczego działa, waliłeś z lewego czy z prawego?wszystko pieknie ladnie blibs_pl tylko na poczatku klasa dziala zajedobrze a w next rundzie nie ma ani gravitki ani 1/1 z kosy ;///
Jakbys mogl to proszę popraw bo ja sie na takich rzeczach nie znam ;//
#8
Napisano 04.07.2011 14:38
#9
Napisano 04.07.2011 14:43
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
#10
Napisano 05.07.2011 08:14
#11
Napisano 05.07.2011 09:30
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych