Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem ze zrobieniem klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pawlik.!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:74
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.07.2011 15:34

Chciałbym prosic klase o nazwie

Down[MegaPremium]

Chciałbym aby ona byla taka:

ma 1hp, mniejsza gravitacje taka jak bym wpisał sv_gravity 300, tylko noz , 1/1 z noza, by była niewidzialna i zeby nawet tego cienia pod nogami nie bylo widac (cos takiego jak stalker ring na diablo)

Za pomoc plusik ;D
  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 03.07.2011 15:52

Cod Stary czy nowy?
  • +
  • -
  • 0

#3 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 03.07.2011 16:06

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[] = "Down";
new const opis[] = "Ma 1 hp, slabo widoczy, 1/1 z kosy PPM";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_task(0.5, "UstawStalker", id)
}


public UstawStalker(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
set_user_health(id, 1);
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}


takie cos dla new coda ale nie wiem jak gravite zrobic :/

Użytkownik Aard edytował ten post 03.07.2011 16:11

  • +
  • -
  • 0

#4 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 03.07.2011 17:14

Masz, klasa ma mniejszą grawitkę (300), samą kosę nawet z awp sniperem, całkowitą grawitką (i tu zaliczyłeś gafę pawlik bo stalker nie daje całkowitej i widać cień) i jest premium.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 Pawlik.!

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:74
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.07.2011 13:43

wszystko pieknie ladnie blibs_pl tylko na poczatku klasa dziala zajedobrze a w next rundzie nie ma ani gravitki ani 1/1 z kosy ;///

Jakbys mogl to proszę popraw bo ja sie na takich rzeczach nie znam ;//
  • +
  • -
  • 0

#6 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.07.2011 13:50

to jest 2 taki sam temat a ja odpowiedziałem w tym 1 ;d :
Stworzenie klasy[Nowy CodMOD] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#7 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 04.07.2011 14:26

wszystko pieknie ladnie blibs_pl tylko na poczatku klasa dziala zajedobrze a w next rundzie nie ma ani gravitki ani 1/1 z kosy ;///

Jakbys mogl to proszę popraw bo ja sie na takich rzeczach nie znam ;//

Hmmm, już wiem co zrobiłem źle tylko pozwól że jutro to zrobię bo dziś nie mam już czasu. Tylko te 1/1 z kosy nie wiem dlaczego działa, waliłeś z lewego czy z prawego?
  • +
  • -
  • 0

#8 Pawlik.!

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:74
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.07.2011 14:38

jednak 1/1 z kosy w ogóle nie dziala ;/// nawalam z prawego lewego i nic :(
  • +
  • -
  • 0

#9 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 04.07.2011 14:43

Hmm, taka funkcja powinna działać dobrze:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
                
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
        return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#10 Pawlik.!

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:74
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.07.2011 08:14

dalej w nastepnej rundzie dziala tylko ze jest niewidzialny ;/
  • +
  • -
  • 0

#11 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 05.07.2011 09:30

No chyba miał być niewidzialny, co?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych