#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Niewidzialny (Zasluzony)";
new const opis[] = "Niewidzialny, klasa tylko dla zasluzonych, natychmiastowe zabicie z noza, scout";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_SCOUT | 1<<DEFUSE KIT | 1<<SHIELD | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33]; **
public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "[Niewidzialny] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. (wiecej info na forum www.CSWolaWest.pl)"); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "[Niewidzialny] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. (wiecej info na forum www.CSWolaWest.pl)") //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
**
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false; **
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
if(!ma_klase[id])
return;
set_user_clip(id, 2);
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Bardzo proszę kogoś o skompilowanie tej klasy oraz napisanie w poście co było źle zrobione .sma w załączniku.