Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Call of Duty MW Mod MySQLMod Peyote`a w wersji z bazą danych


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
80 odpowiedzi w tym temacie

#1 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 02.07.2011 11:58

*
Popularny

Call of Duty Mod by QTM Peyote
w wersji pod MySQL

Oryginał: [CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod [UPDATE] - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Wersja do testów, choć prawdopodobnie działa. Zachowana jest zgodność z zapisem vault, czyli przejście z pliku na bazę powinno udać się bez straty XP.

Proszę o uwagi jeśli coś nie działa jak powinno.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 25

#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 04.07.2011 13:11

A jak zrobić, żeby level się przeniósł do MySQL?
  • +
  • -
  • 0

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 04.07.2011 13:17

Konwersja nVault -> MySQL - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#4 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 04.07.2011 13:17

+ 4you
  • +
  • -
  • 0

#5 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.07.2011 19:04

Przecież już jest cod na sql i zrobił go cypis :D więc czym się one różnią
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.07.2011 20:26

Na pewno różnią się schematem bazy danych ; wykorzystuje relacyjny model danych, nie nadpisuje XP: u Cypisa zmiana kolejności klas w plugins.ini źle przypisuje doświadczenie oraz utrudnione jest dodanie klas po pierwszym uruchomieniu moda, oprócz tego ten plugin nie wymaga konwersji nVault do MySQL, ponieważ przy braku danych w bazie odczytuje level z nVault po staremu :)

ten nie pobiera wszystkich danych na raz, dzięki temu ogranicza zużycie pamięci
  • +
  • -
  • 2

#7 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.07.2011 20:32

Noo dobra, dobra, ale skoro nie kopiuje wszystkiego na raz to po jakim czasie będzie można zrezygnować całkowicie z pliku (tzn. usunąć go)?
  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.07.2011 20:36

nie chodzi o dane z pliku, plik vault zostaw na dysku tak długo, jak masz zamiar przywracać ludziom ich expa z zapisu nvault (na zawsze?)

moja wersja nie zapisuje wszystkich danych o wszystkich klasach; w danym momencie przechowuje tylko poziomy i dane aktualnej klasy: oszczędność jest na zapisanych statach, czyli 4 spore tablice; nie jest to coś, czymś miałbym się chwalić, ale jak już zapytał :D
  • +
  • -
  • 1

#9 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.07.2011 20:40

Czyli, plik jest tylko odczytywany, a wszystko to co się zmieni wędruje to bazy? Dobrze zrozumiałem? (Zapewne źle, ale cóż :F)
  • +
  • -
  • 1

#10 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.07.2011 20:42

a właśnie, że dobrze :)

grałeś już tą klasą z nowym zapisem? wczytaj dane z MySQL
wybierasz ją pierwszy raz po zmianie sposobu zapisu? wczytaj dane z nVault

zapis jest zawsze do bazy danych, więc przejście powinno być bez zgrzytów
  • +
  • -
  • 2

#11 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 04.07.2011 21:08

R3X jak nie nadpisuje expa to tworzy nowego za każdym razem ?
  • +
  • -
  • 0

#12 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.07.2011 21:16

Z tego co widziałem u Ciebie to kluczem jest para: nick, id_klasy. Id klasy jest wrażliwe na zmiany w plugins.ini: dodanie, usunięcie i zmiana miejsc klas. U mnie każda klasa dostaje nowy identyfikator na podstawie nazwy. Wszystkie klasy i ich nowe id są przechowywane w osobnej tabeli.
  • +
  • -
  • 1

#13 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 04.07.2011 22:02

no widziałem jak przeglądałem sma że tworzy kilka tabel bodajże 3?
  • +
  • -
  • 0

#14 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.07.2011 22:04

Tak:
jedną na graczy, zamieniając tekstowy nick, steam czy ip na liczbowe PID
drugą właśnie na klasy
trzecią na staty i tylko te staty, które potrzeba, w bazie nie ma informacji o klasach, którymi gracz nigdy nie grał co daje spore oszczędności
  • +
  • -
  • 2

#15 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 04.07.2011 22:11

to exp, lvl i punkty sa w tej 3 tabeli dobrze mówie :) ?

Użytkownik Cypis' edytował ten post 04.07.2011 22:11

  • +
  • -
  • 0

#16 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 05.07.2011 01:19

Oczywiście plusik leci. Przydatny kod, gdy na serwerze jest kilka tyś. danych w nVault.
  • +
  • -
  • 0

#17 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.07.2011 12:35

to exp, lvl i punkty sa w tej 3 tabeli dobrze mówie

dobrze
  • +
  • -
  • 2

#18 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 05.07.2011 13:57

Wziąłem przetestowałem twojego plugin wczytywanie danych przy 22 osobach na serwerze około 30s. I jest też bład lvl straciłem na klasie miałem 2lvl zmieniłem mape wczytywało dane i pisało 1lvl a na innej klasie pozostał lvl. I jeszcze byś mógł poprawić to że jak się 1 raz połaczy z serwerem to żeby nie pisało w każdej klasie 1 lvl tylko taki jaki ma naprawdę :)
  • +
  • -
  • 1

#19 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.07.2011 14:45

dzięki, muszę sprawdzić zapis poziomu :) z wczytaniem poziomów to jest dobry pomysł, przywrócę te linijki z oryginalnego coda, nie zrozumiałem tylko o co chodzi z tymi 30s
  • +
  • -
  • 2

#20 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 05.07.2011 14:55

nie zrozumiałem tylko o co chodzi z tymi 30s

Informacja wczytuje dane jest około 30s czyli 30s wczytuje dane przy 22osobach na serwerze
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych