Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie sma licznik rund


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 manipers

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Dalej niż myślisz
Offline

Napisano 02.07.2011 11:55

Witam. Dalo by się jakoś przerobić ten plugin żeby nie resetowalo rund po zmianie mapy tylko żeby resetowalo po wpisaniu komendy reset przez Admina ??

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "runda"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AmD"

new rounds, hudhandler

public plugin_init() 
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)
        
        register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End") 
                
        register_event("TextMsg","restart_roundsnum","a","2&#Game_C"/*,"2&#Game_w"*/)
        
        hudhandler = CreateHudSyncObj()
}

public round_end()
{
        rounds ++
}

public restart_roundsnum() 
{
        rounds = 0 
}

public client_spawn(id)
{       
        set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, 0.3, 2, 0.5, 5.0)
        
        ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "= Rozpoczyna sie Runda %d =", rounds)   
}


#2 S4JM0N

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.07.2011 19:14

Dało by się, użyj nvault'a.
Troche o nVault - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0
Kilka prac nad jakimi pracowałem z braku czasu.
Deathrun times 100%
Points System (integracja z IP.Borad) 100%
Admins Manager 100%
Ghost/FD dla Jailbreak 100%
Zombies Ownage 30%

#3 sebuli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 02.07.2011 19:45

No to jeżeli mają się resetować z ręki admina, ale nie mają się przenosić na następną mapę to tak:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "runda"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AmD"

new rounds, hudhandler

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)

register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")

register_clcmd("restart_roundsnum", "say /reset", ADMIN_IMMUNITY)

hudhandler = CreateHudSyncObj()
}

public round_end()
{
rounds ++
}

public restart_roundsnum(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED;
rounds = 0
}

public client_spawn(id)
{
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, 0.3, 2, 0.5, 5.0)

ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "= Rozpoczyna sie Runda %d =", rounds)
}


Wystarczy wpisać na chacie /reset

Użytkownik sebuli edytował ten post 02.07.2011 19:47

  • +
  • -
  • 0

#4 manipers

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Dalej niż myślisz
Offline

Napisano 02.07.2011 19:57

zaraz sprawdzę

Dodano 02 lipiec 2011 - 20:06:
teraz plugin nie dziala

#5 sebuli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 02.07.2011 20:22

Sorry teraz, bo pomyliłem miejsca w rejestracji komendy :D

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "runda"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AmD"

new rounds, hudhandler

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)

register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")

register_clcmd("say /reset", "restart_roundsnum", ADMIN_IMMUNITY)

hudhandler = CreateHudSyncObj()
}

public round_end()
{
rounds ++
}

public restart_roundsnum(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED;
rounds = 0
}

public client_spawn(id)
{
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, 0.3, 2, 0.5, 5.0)

ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "= Rozpoczyna sie Runda %d =", rounds)
}

  • +
  • -
  • 1

#6 manipers

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Dalej niż myślisz
Offline

Napisano 03.07.2011 08:25

A da się zrobić tak żeby jeszcze na początku pisalo że Rozpoczyna się runda 1 bo mi pisze po zmianie mapy ze rozpoczyna sie runda 0

Dodano 03 lipiec 2011 - 08:44:
ok juz sobie poradziłem można zamknąc i sebuli dostaje +




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych