Wszystko miałeś źle, jeśli nie wiesz jak się robi perki to znajdź perk jakiś i popatrz na jego budowę.
Tutaj masz dobry kod:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new wartosc_perku[33];
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("Fighter M4", "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk("Fighter M4", "Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z M4", 8, 12);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) != 1)
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon != CSW_M4A1)
return HAM_IGNORED;
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this)))
return HAM_IGNORED;
}
W linijce:
cod_register_perk("Fighter M4", "Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z M4", 8, 12);
Zmieniasz sobie liczby które tworzą taką jakby pętlę liczb które mogą być (sorry za takie wyrażenie ale nie wiedziałem jak to powiedzieć
), zrobiłem ci od 8 do 12 bo mniej niż osiem ostra rzeź. Jak chcesz to sobie zmień ale jak coś to radzę max 6.