Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z moim perkiemProblem z moim perkiem

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 d0x

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Ostrowiec
Offline

Napisano 30.06.2011 19:46

Witam.
Zrobiłem sobie Perk "Bezlik Ammo" z nieskonczonoscia Amunicji i on jakoś mi nie działa ponieważ jak wystrzelam cala amunicje to mi ładuje.Proszę zerknąć na ten SMA i poprawić ewentualne problemy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 30.06.2011 19:50

Oryginał Peyot'a.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Bezlik Ammo";
new const perk_desc[] = "Masz nielimitowana amunicje";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Perk %s zostal stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl", perk_name);
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

if(!ma_perk[id])
return;

set_user_clip(id, 2);
}


stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 d0x

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Ostrowiec
Offline

Napisano 30.06.2011 21:59

Dzięki
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych