Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Weteran - po zmianie klasy nadal jest autobh


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 severe

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 30.06.2011 15:23

Witam. Przy zmianie klasy z weterana na obojętnie którą klasę występuję bug przez który dana klasa ma autobh a wcale nie powinna mieć.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Weteran";
new const opis[] = "1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z scouta, AutoBH[Klasa Premium]";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(2) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
return PLUGIN_CONTINUE;

new flags = get_entity_flags(id);

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE;

if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
return PLUGIN_CONTINUE;

if (!(flags & FL_ONGROUND))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 30.06.2011 15:38

Gdzie jest wiadomość dla pluginu, że gracz nie ma już tej klasy?
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

  • +
  • -
  • 0

#3 severe

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 30.06.2011 15:54

Podziałało aż za dobrze bo gdy klasa awansuje na następny poziom czyli: Elitarny Weteran to już na tym poziomie nie ma autobh.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Elitarny Weteran";
new const opis[] = "1/1 szansy na natychmiastowe zabicie z scouta, AutoBH[Klasa Premium]";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_advance(cod_get_classid("Weteran"), 55, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
	
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new flags = get_entity_flags(id);
	
	if (flags & FL_WATERJUMP)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if (!(flags & FL_ONGROUND))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new Float:velocity[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	velocity[2] += 250.0
	entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	
	entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych