/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Weteran";
new const opis[] = "1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z scouta, AutoBH[Klasa Premium]";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(2) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
return PLUGIN_CONTINUE;
new flags = get_entity_flags(id);
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE;
if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
return PLUGIN_CONTINUE;
if (!(flags & FL_ONGROUND))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Weteran - po zmianie klasy nadal jest autobh
Temat rozp. severe, 30.06.2011 15:23
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.06.2011 15:23
Witam. Przy zmianie klasy z weterana na obojętnie którą klasę występuję bug przez który dana klasa ma autobh a wcale nie powinna mieć.
#2
Napisano 30.06.2011 15:38
Gdzie jest wiadomość dla pluginu, że gracz nie ma już tej klasy?
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
#3
Napisano 30.06.2011 15:54
Podziałało aż za dobrze bo gdy klasa awansuje na następny poziom czyli: Elitarny Weteran to już na tym poziomie nie ma autobh.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <colorchat> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Elitarny Weteran"; new const opis[] = "1/1 szansy na natychmiastowe zabicie z scouta, AutoBH[Klasa Premium]"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_advance(cod_get_classid("Weteran"), 55, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP)) return PLUGIN_CONTINUE; new flags = get_entity_flags(id); if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE; if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2) return PLUGIN_CONTINUE; if (!(flags & FL_ONGROUND)) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6); return PLUGIN_CONTINUE; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych