Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Kompilacja klasy!

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Frozen

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Mati
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.06.2011 14:00

Mam problem! gdy kompiluje ten code:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>


new const nazwa[] = "Hunter";
new const opis[] = "Ma M4A1 i AK47. Biega szybko i jest mniej widoczny!";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = -10;
new const kondycja = 120;
new const inteligencja = -10;
new const wytrzymalosc = -10;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);
}


}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



Wyskakuje ten blad:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_hunter.sma(21) : warning 217: loose indentation
codclass_hunter.sma(21) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_hunter.sma(21) : error 004: function "cod_class_enabled" is not implemented
codclass_hunter.sma(23) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
codclass_hunter.sma(23) : error 017: undefined symbol "id"
codclass_hunter.sma(23) : warning 215: expression has no effect
codclass_hunter.sma(24) : error 017: undefined symbol "id"
codclass_hunter.sma(24) : warning 215: expression has no effect
codclass_hunter.sma(24) : warning 215: expression has no effect
codclass_hunter.sma(24) : warning 215: expression has no effect
codclass_hunter.sma(24) : warning 215: expression has no effect
codclass_hunter.sma(24) : warning 215: expression has no effect
codclass_hunter.sma(24) : warning 215: expression has no effect
codclass_hunter.sma(24) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_hunter.sma(24) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_hunter.sma(24) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
8 Errors.


Jak cos to opis klasy mozna znależć w codzie .sma

Użytkownik HamexPL edytował ten post 30.06.2011 14:02

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 30.06.2011 14:14

Po prostu nie dałeś new bool:ma_perk[33]; i zamiast cod_class_disabled(id) dałeś cod_class_enabled(id) po raz drugi.
Wpisz przed:
new const nazwa[] = "Hunter";
to:
new bool:ma_perk[33];

I cały kod wygląda tak:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new bool:ma_perk[33];

new const nazwa[] = "Hunter";
new const opis[] = "Ma M4A1 i AK47. Biega szybko i jest mniej widoczny!";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = -10;
new const kondycja = 120;
new const inteligencja = -10;
new const wytrzymalosc = -10;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Frozen

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Mati
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.06.2011 18:23

sam poprawilem jak sie o tym dowiedzialem ze to ten blad, to malo nie plakalem :D
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych