Witam,
Napisałby mi kto tutka jak zrobic moc z
1.totemu leczenia (aby klasa dostawala x totemkow)
2.totemu ognia
3.Fireballa ale takiego ktorego mozna uzyc atakujac (LPM) na nozu ???
dzięki z gory
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
moce dla klas
Temat rozp. Junior, 29.06.2011 18:51
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.06.2011 18:51
#2
Napisano 30.06.2011 08:21
3. Do
Dodajesz:
i zmieniasz nazwę "twojazmienna" na nazwę twojej zmiennej ... lol.
public client_PreThink
Dodajesz:
if (button2 & IN_ATTACK1 && weapon == CSW_KNIFE && twojazmienna[id] == 1)
{
item_fireball(id)
}
i zmieniasz nazwę "twojazmienna" na nazwę twojej zmiennej ... lol.
Użytkownik Dalinor edytował ten post 30.06.2011 10:27
#3
Napisano 30.06.2011 10:03
dzięki a moglbys dodac tam ze mam X fireballi i moge uzywac ich co Y sec??
#4
Napisano 30.06.2011 10:27
new fb[33]
I zmieniasz to co dałem troszkę wyżej( ;D) na:
if (button2 & IN_ATTACK1 && weapon == CSW_KNIFE && twojazmienna[id] == 1)
{
if(fb[id] < 0)
{
fired[id]=0
item_fireball(id)
fb[id] --
}
}
I przy itemie, który dodajesz ustalasz ilość Fire Balli poprzez dodanie:
fb[id] = X
Do czasu jest tutaj:
[tut] Fireball co x sec zamiast 1 na runde - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Użytkownik Dalinor edytował ten post 30.06.2011 10:32
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych