Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

moce dla klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Junior

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Znienacka
Offline

Napisano 29.06.2011 18:51

Witam,
Napisałby mi kto tutka jak zrobic moc z

1.totemu leczenia (aby klasa dostawala x totemkow)
2.totemu ognia
3.Fireballa ale takiego ktorego mozna uzyc atakujac (LPM) na nozu ???

dzięki z gory xD
  • +
  • -
  • 0

#2 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 30.06.2011 08:21

3. Do
public client_PreThink


Dodajesz:
if (button2 & IN_ATTACK1 && weapon == CSW_KNIFE && twojazmienna[id] == 1)
{
item_fireball(id)
}


i zmieniasz nazwę "twojazmienna" na nazwę twojej zmiennej ... lol.

Użytkownik Dalinor edytował ten post 30.06.2011 10:27

  • +
  • -
  • 1

#3 Junior

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Znienacka
Offline

Napisano 30.06.2011 10:03

dzięki a moglbys dodac tam ze mam X fireballi i moge uzywac ich co Y sec?? xD
  • +
  • -
  • 0

#4 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 30.06.2011 10:27

new fb[33]


I zmieniasz to co dałem troszkę wyżej( ;D) na:
if (button2 & IN_ATTACK1 && weapon == CSW_KNIFE && twojazmienna[id] == 1)
{
if(fb[id] < 0)
{
fired[id]=0
item_fireball(id)
fb[id] --
}
}


I przy itemie, który dodajesz ustalasz ilość Fire Balli poprzez dodanie:
 fb[id] = X


Do czasu jest tutaj:

[tut] Fireball co x sec zamiast 1 na runde - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Użytkownik Dalinor edytował ten post 30.06.2011 10:32

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych