Mam problem ponieważ klasa którą pokaże poniżej nie działa. Mam u siebie awanse klas Goliath'a , ale ta klasa nie chce mi awansować. przy okazji prosiłbym o pomoc przy dodaniu tej klasie większej szybkości na nożu.
Kod klasy:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> #include <fun> new const nazwa[] = "[Master] Szturmowiec"; new const opis[] = "Ma M4A1, USP i podwojny skok, wieksza szybkosc na nozu"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_USP; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; new bool:moze_skoczyc[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_advance(cod_get_classid("[Elite] Szturmowiec"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Zwykle"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez www.BingBang.eu"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new button = get_user_button(id); new oldbutton = get_user_oldbutton(id); new flags = get_entity_flags(id); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id]) { moze_skoczyc[id] = false; new Float:velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) moze_skoczyc[id] = true; return PLUGIN_CONTINUE; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.