Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Poprawienie klasy

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 27.06.2011 13:07

Witam.

Mam problem ponieważ klasa którą pokaże poniżej nie działa. Mam u siebie awanse klas Goliath'a , ale ta klasa nie chce mi awansować. przy okazji prosiłbym o pomoc przy dodaniu tej klasie większej szybkości na nożu.

Kod klasy:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fun>

new const nazwa[] = "[Master] Szturmowiec";
new const opis[] = "Ma M4A1, USP i podwojny skok, wieksza szybkosc na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_USP;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];


public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_advance(cod_get_classid("[Elite] Szturmowiec"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Zwykle");
	
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez www.BingBang.eu");
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new button = get_user_button(id);
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
	new flags = get_entity_flags(id);
	
	if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
	{
		moze_skoczyc[id] = false;
		new Float:velocity[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)	
		moze_skoczyc[id] = true;
		
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych