Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 27.06.2011 11:48
po komendzie /sklep wyskoczy nam do kupienia bronie 1-m4,2-ak,3-krowa i to bedzie kosztowac 1000
Chce dodać ,że to do nowego moda i dlatego chce aby był osobny plulingiem
#2
Napisano 27.06.2011 12:01
Sory że bałagan ale odp na szybko
#3
Napisano 27.06.2011 18:36
moim zdaniem by się dało ale trzeba by było zmodyfikować również sam plugin coda. Chodzi o to że nawet jak taki sklep zrobisz i on kupi broń to natychmiastowo wyrzuci gdyż nie jest przypisana do jego klasy... tak mi się wydaje. Możesz pokombinować jedynie z perkami do kupienia tj. coś w stylu Krowa i wtedy jak ma ten perk to daje mu krowę i umieścić te perki w sklepie do kupienia.
Sory że bałagan ale odp na szybko
Mu chodzi o sklep do innego moda a nie do cod'a
po komendzie /sklep wyskoczy nam do kupienia bronie 1-m4,2-ak,3-krowa i to bedzie kosztowac 1000
1. M4A1 - koszt 1000$
2. AK47 - koszt 1000$
3. Krowa ;d - koszt 1000$
Tak ma być w menu?
#4
Napisano 28.06.2011 17:41
#5
Napisano 28.06.2011 21:37
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const WERSJA[] = "0.1"
public plugin_init() {
register_plugin("Menu Broni", WERSJA, "Blak Rajder")
register_clcmd("say /sklep", "sklep")
}
public sklep(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new menu = menu_create("Menu Broni", "menu_handler")
menu_additem(menu, "M4A1 - \r1000$", "1", 0)
menu_additem(menu, "AK47 - \r1000$", "2", 0)
menu_additem(menu, "Krowa - \r1000$", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
menu_display(id, menu, 0)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie mozsz kozystac ze sklepu gdy jestes martwy!")
}
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
new kasa = cs_get_user_money(id);
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
if(kasa >= 1000)
{
cs_set_user_money(id, -1000)
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz tyle kasy!")
}
}
case 2:{
if(kasa >= 1000)
{
cs_set_user_money(id, -1000)
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz tyle kasy!")
}
}
case 3:{
if(kasa >= 1000)
{
cs_set_user_money(id, -1000)
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz tyle kasy!")
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
@@down
W sumie też racja
Yyy a o kasie zapomniałem Już poprawiam
Użytkownik Blak Rajder edytował ten post 28.06.2011 22:17
Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl
#6
Napisano 28.06.2011 21:45
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
new const WERSJA[] = "0.1"
public plugin_init()
{
register_plugin("Menu Broni", WERSJA, "Blak Rajder")
register_clcmd("say /sklep", "sklep")
}
public sklep(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new menu = menu_create("Menu Broni", "menu_handler")
menu_additem(menu, "M4A1 - \r1000$", "1", 0)
menu_additem(menu, "AK47 - \r1000$", "2", 0)
menu_additem(menu, "Krowa - \r1000$", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
menu_display(id, menu, 0)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie mozsz kozystac ze sklepu gdy jestes martwy!")
}
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
fm_give_item(id, "weapon_m4a1");
fm_give_item(id, "ammo_556nato");
fm_give_item(id, "ammo_556nato");
fm_give_item(id, "ammo_556nato");
}
case 2:
{
fm_give_item(id, "weapon_ak47");
fm_give_item(id, "ammo_762nato");
fm_give_item(id, "ammo_762nato");
fm_give_item(id, "ammo_762nato");
}
case 3:
{
fm_give_item(id, "weapon_m249");
fm_give_item(id, "ammo_556nato");
fm_give_item(id, "ammo_556nato");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 28.06.2011 21:47
#7
Napisano 29.06.2011 07:37
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Inny
|
Inny
[KOSZ] csgo mod v2 by O'ZoneNapisany przez LuxiStudioPL, 23.03.2024 inny |
|
|||
Inny
Zewnętrzna strona na IP serwera wwwNapisany przez Booom, 17.03.2024 inny |
|
||||
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Inny
[Zlecenie płatne] Edycja pluginówNapisany przez pexo, 01.02.2024 inny |
|
||||
Inny
OnlyDD2 (2023)Napisany przez xSPECJALSx, 12.11.2023 inny |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych