Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Nowy Sklep

Inny

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 mEliSa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:125
  • Imię:Rafał :)
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 27.06.2011 11:48

Siemka czy da się zrobić osobny pluling sklep ,który ma na zadanie :
po komendzie /sklep wyskoczy nam do kupienia bronie 1-m4,2-ak,3-krowa i to bedzie kosztowac 1000
Chce dodać ,że to do nowego moda i dlatego chce aby był osobny plulingiem

#2 Dragon_Ball

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 27.06.2011 12:01

moim zdaniem by się dało ale trzeba by było zmodyfikować również sam plugin coda. Chodzi o to że nawet jak taki sklep zrobisz i on kupi broń to natychmiastowo wyrzuci gdyż nie jest przypisana do jego klasy... tak mi się wydaje. Możesz pokombinować jedynie z perkami do kupienia tj. coś w stylu Krowa i wtedy jak ma ten perk to daje mu krowę i umieścić te perki w sklepie do kupienia.

Sory że bałagan ale odp na szybko
  • +
  • -
  • 0

#3 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 308
Wszechpomocny

  • Postów:185
  • Imię:Wheatley
Offline

Napisano 27.06.2011 18:36

moim zdaniem by się dało ale trzeba by było zmodyfikować również sam plugin coda. Chodzi o to że nawet jak taki sklep zrobisz i on kupi broń to natychmiastowo wyrzuci gdyż nie jest przypisana do jego klasy... tak mi się wydaje. Możesz pokombinować jedynie z perkami do kupienia tj. coś w stylu Krowa i wtedy jak ma ten perk to daje mu krowę i umieścić te perki w sklepie do kupienia.

Sory że bałagan ale odp na szybko


Mu chodzi o sklep do innego moda a nie do cod'a :)

po komendzie /sklep wyskoczy nam do kupienia bronie 1-m4,2-ak,3-krowa i to bedzie kosztowac 1000


1. M4A1 - koszt 1000$
2. AK47 - koszt 1000$
3. Krowa ;d - koszt 1000$


Tak ma być w menu?
  • +
  • -
  • 1

#4 mEliSa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:125
  • Imię:Rafał :)
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 28.06.2011 17:41

tak

#5 Leihto

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Rabka
Offline

Napisano 28.06.2011 21:37

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const WERSJA[] = "0.1"

public plugin_init() {
register_plugin("Menu Broni", WERSJA, "Blak Rajder")
register_clcmd("say /sklep", "sklep")
}
public sklep(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new menu = menu_create("Menu Broni", "menu_handler")
menu_additem(menu, "M4A1 - \r1000$", "1", 0)
menu_additem(menu, "AK47 - \r1000$", "2", 0)
menu_additem(menu, "Krowa - \r1000$", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
menu_display(id, menu, 0)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie mozsz kozystac ze sklepu gdy jestes martwy!")
}
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
new kasa = cs_get_user_money(id);

if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
if(kasa >= 1000)
{
cs_set_user_money(id, -1000)
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz tyle kasy!")
}
}
case 2:{
if(kasa >= 1000)
{
cs_set_user_money(id, -1000)
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz tyle kasy!")
}
}
case 3:{
if(kasa >= 1000)
{
cs_set_user_money(id, -1000)
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz tyle kasy!")
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


@@down

W sumie też racja :)
Yyy a o kasie zapomniałem :D Już poprawiam :D

Użytkownik Blak Rajder edytował ten post 28.06.2011 22:17

  • +
  • -
  • 1
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..

Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl

#6 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 28.06.2011 21:45

ehh po co ci cstrike? jak go nie uzywasz? po co fun?(lepszy fakemeta)

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

new const WERSJA[] = "0.1"

public plugin_init()
{
register_plugin("Menu Broni", WERSJA, "Blak Rajder")
register_clcmd("say /sklep", "sklep")
}
public sklep(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new menu = menu_create("Menu Broni", "menu_handler")
menu_additem(menu, "M4A1 - \r1000$", "1", 0)
menu_additem(menu, "AK47 - \r1000$", "2", 0)
menu_additem(menu, "Krowa - \r1000$", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
menu_display(id, menu, 0)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie mozsz kozystac ze sklepu gdy jestes martwy!")

}
}
public menu_handler(id, menu, item)
{

if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
fm_give_item(id, "weapon_m4a1");
fm_give_item(id, "ammo_556nato");
fm_give_item(id, "ammo_556nato");
fm_give_item(id, "ammo_556nato");
}
case 2:
{
fm_give_item(id, "weapon_ak47");
fm_give_item(id, "ammo_762nato");
fm_give_item(id, "ammo_762nato");
fm_give_item(id, "ammo_762nato");
}
case 3:
{
fm_give_item(id, "weapon_m249");
fm_give_item(id, "ammo_556nato");
fm_give_item(id, "ammo_556nato");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 28.06.2011 21:47

  • +
  • -
  • 1

#7 mEliSa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:125
  • Imię:Rafał :)
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 29.06.2011 07:37

Dzięki WIELKIE





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych