Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Przerobienie klasy na VIP i mała edycja klasy

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 adek1479

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:193
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrzesnia
Offline

Napisano 26.06.2011 17:09

Witam da radę ktoś przerobić tą klase na vip.. Ponieważ jej kod jest troche "dziki" Na flage t


A druga sprawa to żeby przy cichym komandosie nie było słychać jego kroków


A trzecia jest przy klasie powstaniec zmienić czas niesmietelnosci na 3s:

Załączone pliki


Użytkownik adek1479 edytował ten post 26.06.2011 17:22


#2 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 26.06.2011 19:45

Masz!
Powinno działać.

Ps. Przy cichym komandosie zrobiłem że jest klasą premium na flagę T bo tam było napisane w nazwie Cichy Komandos (Premium)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 adek1479

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:193
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrzesnia
Offline

Napisano 26.06.2011 22:44

Klasa spiedermen
codclass_spiedermen.sma(103) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
codclass_spiedermen.sma(103) : warning 215: expression has no effect
codclass_spiedermen.sma(103) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_spiedermen.sma(103) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_spiedermen.sma(103) : fatal error 107: too many error messages on one line


codclass_cichykomandos.sma(37) : error 017: undefined symbol "set_user_footsteps"
codclass_cichykomandos.sma(44) : error 017: undefined symbol "set_user_footsteps"

#4 Grandi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:104
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Cs
Offline

Napisano 26.06.2011 22:56

Errory w klasie komandos, były ponieważ kolega nie dodał include fun odpowiadający za komendę
"set_user_footsteps" masz tutaj poprawioną :P

Załączone pliki


Użytkownik Grandi edytował ten post 26.06.2011 22:56

  • +
  • -
  • 1

I'm Back


#5 adek1479

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:193
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrzesnia
Offline

Napisano 26.06.2011 23:54

Dzięki a spiedermen

#6 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 27.06.2011 08:49

Spróbuj teraz. Sorki bo wczoraj chciałem 3 naraz. A w ogóle ta trzecia działa?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 adek1479

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:193
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrzesnia
Offline

Napisano 27.06.2011 10:26

Tak.. Zaraz przetestuje spidermen czy działa jak tak to dam edit
Ale + za chęci ani tak leci :D


edit@@@
Więc tak w cichym nie działa że zabija z lewego..
A spidermen nie działają mu liny

Użytkownik adek1479 edytował ten post 27.06.2011 10:32


#8 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 27.06.2011 12:01

Hmm, tylko że ja ci Spiedermana po prostu edytowałem flagę. Moc już miałeś gotową bo chyba wg. poradnika robiłeś. Może to jakieś specjalne modele liny są potrzebne?
Ps. W cichym ci nie będzie zabijać z lewego bo jak się ustawia na CSW_KNIFE żeby było 1/1 to musi być tylko z prawego, tak już jest. Ewentualnie zrób żeby było dodatkowe 10000 dmg z kosy to będzie na hita. Ale ten kod to ty sam generalnie robiłeś. To o co mnie poprosiłeś zrobiłem dobrze.
  • +
  • -
  • 0

#9 adek1479

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:193
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrzesnia
Offline

Napisano 27.06.2011 13:17

Brałem stąd
[CoD Nowy] Klasa/perk Spiderman - AMXX.pl: Support AMX Mod X

#10 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 27.06.2011 15:44

BliBs_Pl jest taki bystry, że nie zauważył że nie ma tam ma_klase[id] = true; tylko ma_klasa[id] = 1;, to nie jest bool.

W temacie dałem do pierwszego posta klasę w wersji premium.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 27.06.2011 15:45

  • +
  • -
  • 0

#11 Grandi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:104
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Cs
Offline

Napisano 27.06.2011 16:57

Ps. W cichym ci nie będzie zabijać z lewego bo jak się ustawia na CSW_KNIFE żeby było 1/1 to musi być tylko z prawego, tak już jest. Ewentualnie zrób żeby było dodatkowe 10000 dmg z kosy to będzie na hita.

Ty i te twoje mongolskie teorie ... Pewnie, że się da, tylko trzeba chcieć... Zrobiłem, że można lewym i prawym zabijać na hita. Łap :P

Załączone pliki


Użytkownik Grandi edytował ten post 27.06.2011 16:58

  • +
  • -
  • 0

I'm Back


#12 adek1479

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:193
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrzesnia
Offline

Napisano 27.06.2011 19:47

Bardzo dziękuje za pomoc





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych