Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak dodać do klasy ?

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ficu

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.06.2011 14:24

Mam taką klase
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Zeus (Klasa premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM) (Więcej info na forum www.CSWolaWest.pl)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 50;

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
        {
                client_print(id, print_chat, "[Zeus] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. (wiecej info na forum www.CSWolaWest.pl)")
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}
        
public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
                
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
        return HAM_IGNORED;
}

Jak do tej klasy dodać natychmiastowe zabicie z awp oraz rakiety ?

Użytkownik Ficu edytował ten post 26.06.2011 14:32

  • +
  • -
  • 0

loeg.png
Prosty, szybki i nigdy nie wygasający hosting plików!
Wrzucaj pliki do 20 MB!

 


#2 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 28.06.2011 09:54

Co do 1/1 z AWP:
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Co do rakiety to może zrób że ma od razu 10000 dmg ta rakieta.
  • +
  • -
  • 1

#3 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 28.06.2011 10:05

Po co?


Awp:

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
damage = float(get_user_health(this));



A w rakiecie zamienić

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ..., ..., ..., 55.0 + cod_get_user_intelligence(id))


ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ..., ..., ..., float(get_user_health(pid)))

  • +
  • -
  • 1

#4 Ficu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.07.2011 21:22

Dzięki wam oczywiście + :P
  • +
  • -
  • 0

loeg.png
Prosty, szybki i nigdy nie wygasający hosting plików!
Wrzucaj pliki do 20 MB!

 


#5 Masło

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:nEtOwIeC :D
Offline

Napisano 02.07.2011 21:39

Całe *sma:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Zeus (Klasa premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM) (Więcej info na forum www.CSWolaWest.pl)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 50;

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
      register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
        
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public plugin_precache()
{
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
        {
                client_print(id, print_chat, "[Zeus] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. (wiecej info na forum www.CSWolaWest.pl)")
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

        return COD_CONTINUE;
}

 public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (is_user_alive(id))
	{
		poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_rakiet_gracza[id]--;

		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	
		new Ent = create_entity("info_target");
	
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
	
		vAngle[0] *= -1.0;
	
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	

	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);	
	
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32); 
	write_byte(20); 
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}	

public ResetHUD(id)
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
	}
}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
                
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

        return HAM_IGNORED;
}

Tylko do rakiety natych. :)

Masz gdybyś nie wiedział xD :mellow:

#6 Ficu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.07.2011 21:47

Dzięki Masło to już nie pierwszy raz kiedy mi pomagasz i mam nadzieje że nie ostatni :D

Dodano 02 lipiec 2011 - 21:48:
Dzięki Masło to już nie pierwszy raz kiedy mi pomagasz i mam nadzieje że nie ostatni :D
  • +
  • -
  • 0

loeg.png
Prosty, szybki i nigdy nie wygasający hosting plików!
Wrzucaj pliki do 20 MB!

 


#7 Masło

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:nEtOwIeC :D
Offline

Napisano 02.07.2011 21:52

Tylko rakiety walą po ileś dmg - nie natychmiast :)
Zaraz zobaczę :)


cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

Spoiler

Użytkownik Masło edytował ten post 02.07.2011 21:55






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych